شناسهٔ خبر: 18997125 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام بن‌کارت دانشجویی نمایشگاه کتاب

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران: ثبت نام بن خرید کتاب دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران تا ساعت 24 امروز 3 اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، امسال ثبت نام بن کارت فقط از طریق سایت (bon.tibf.ir) و دریافت کارت تنها به صورت فیزیکی است. خرید از نرم افزار آپ امسال امکان پذیر نیست در صورت معرفی نرم افزار جدید از طرف بانک شهر اطلاع رسانی می شود.

بر اساس این گزارش، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، هر ساله در ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کارت ویژه خرید یارانه ای کتاب را در اختیار دانشجویان، طلاب، اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه قرار می دهد.

در سی اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز این کارت با شرایط ذیل در اختیار دانشجویان و طلاب قرار می گیرد:

بن کارت دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است. زمان توزیع کارت بن کارت دانشجویی و طلبگی بزودی اعلام می شود.

متقاضیان پس از ثبت نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو یا طلبه ( به صورت اینترنتی ) برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصا و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت نام انتخاب نموده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری نمایند. تاکید می شود کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می شود.

مبلغ موجود در بن کارت‌های دانشجویی و طلبگی 1،000،000 هزار ریال است که 400،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 600،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت پرداخت می‌شود.

مبلغ موجود برای بن کارت های اساتید، اعضای هیات علمی و مدرسان حوزه: موجودی کارت‌ها 2،500،000 هزار ریال است که 750،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 1750،000 ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

مبلغ موجود برای بن کارت های دانش آموزی: موجودی کارت‌ها 500،000 هزار ریال است که 300،000 هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 200،000 هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت به صورت آنلاین پرداخت می‌شود. (بن دانش آموزی تنها مخصوص دانش آموزان استان تهران می باشد).

تاریخ اعتبار کارت ها: فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاههای کارت خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.

امسال ثبت نام بن کارت فقط از طریق سایت(bon.tibf.ir) و دریافت کارت تنها به صورت فیزیکی است. خرید از نرم افزار آپ امسال امکان پذیر نیست در صورت معرفی نرم افزار جدید از طرف بانک شهر اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها:

نظر شما