شناسهٔ خبر: 18997057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی + گزارش

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:شرکت تخصصی صدرا پیشگام در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال است.

صاحب‌خبر -

شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سردار سرلشکر محمد علی جعفری در بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت  شرکت تخصصی صدرا که در صنعت نفت، گاز و کشتیرانی کشور فعال است بعد از یک دوره رکود و با بدهی های بسیار بالا، اداره آن بر عهده سپاه پاسداران قرار گرفت  و  در حالی که امیدی به احیای مجدد آن نبود اما با مشارکت دولت، توان متخصصان داخلی و مدیریت خوب قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا امروز امید به این مجموعه برگشته  و طرح های مختلفی در بخش های سکوسازی و کشتی سازی در این مجموعه در دست اجراست.

وی افزود با توجه به  طرح های عظیم کشور در حوزه نفت، گاز ، کشتیرانی داریم و استخراج نفت و گاز  از دریا فعالیت شرکت صدرا در این حوزه ها بسیار تعیین کننده است.

سردار سرلشکر جعفری گفت با توجه به تحریم های تحمیلی بر کشور ، دشمنی مداوم دشمنان  و رقابت های منطقه ای فعالیت امروز شرکت صدرا چشم انداز بسیار روشنی را در عرصه اقتصادی  برای ما ایجاد کرده است.

وی افزود در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ابتدای سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال  با حضور در مجموعه صدرا در بوشهر که یکی از مجموعه های بزرگ در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است از تلاش همه مدیران و کارکنان این مجموعه تشکر و قدردانی می کنم.

شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی + گزارش شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی + گزارش شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی + گزارش شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی + گزارش شرکت صدرا ؛پیشگام در تحقق اقتصاد مقاومتی + گزارش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما