شناسهٔ خبر: 18997054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بصیرت‌افزایی از مهم‌ترین رسالت دانشجویان است

گروه سیاسی: نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما سوگند خورده بر قرآن کریم، در نمایندگی از مردم بوده و وظیفه داریم آنان را آگاه سازیم، گفت: روشنگری و بصیرت افزایی از مهمترین رسالت دانشجویان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی، جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، عصر روز گذشته 2 اردیبهشت ماه در نشست هم‌اندیشی جوانان انقلابی که با حضور دانشجویان و بسیجیان در سالن کانون بسیج جوانان ارومیه برگزار شد، عنوان کرد: آگاه‌سازی و بصیرت افزایی از وظایف همه ما بوده و ما همگی در قبال انتخاب خود و حتی ملت مسئولیم.
وی ادامه داد: انتخاب فرد غیر اصلح، فقرا را فقیر‌تر می‌گرداند و آینده نامطلوبی را برای کشور رقم خواهد زد. البته دشمنان هرگز نتوانسته و نخواهند توانست به اسلام و انقلاب آسیب رسانند چرا که حق همیشه در میان میدان پیروز است.
کریمی قدوسی افزود: به امید خداوند و با روحیه وحدت مردم، انتخابات پیش رو پرشورتر گشته و دشمن نخواهد توانست روحیه و باور این ملت را برای دفاع از کشور و انقلاب زیر سوال برد.
در این نشست دکتر یکانی مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بسیج به هیچ عنوان از انقلابی‌گری و بصیرت‌افزایی خود کوتاه نیامده و هم‌چنان در روشن‌سازی و تبیین مسائل در کنار مردم خواهد بود.علی رغم  همه چیز در فضای بصیرتی انتخابات خواهیم بود.
وی اضافه کرد: بین حق و باطل فضای دیگری نبوده و همگان باور داشته باشند که دانشجویان انقلابی در داخل و خارج از دانشگاه‌ها بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمون‌های قرآنی، به روشنگری خواهند پرداخت.
یکانی تاکید کرد: نقش مقاومت و حزب الله نه تنها با فشار‌های موجود دشمن کمرنگ نگشته بلکه موثرتر و کارآمدتر نیز خواهد بود. بسیج، از گفتمان‌های انقلاب، که بیان کننده ارزش های قرآنی است دفاع کرده و در مقابل انحراف از مسیر حقیقی انقلاب که توسعه و انسانیت را در مقابل دین قرار داده و از رهنمون‌های مقام رهبری فاصله گرفته، شجاعانه و مخلصانه خواهد ایستاد. 

نظر شما