شناسهٔ خبر: 18996300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

حسن عباسی در تبریز:

سال گذشته مراجع‌تقلید 61 بار از نظام بانکی ربوی گفتند اما هیچ توجهی نشد

رئیس اندیشکده یقین گفت: سفره‌های مردم به ربا آلوده شده و علی‌رغم اینکه مراجع تقلید می‌گویند نظام بانکی ربوی است اما مدیران و مسئولین هیچ توجهی نمی‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حسن عباسی شامگاه دیروز در همایش سیاسی انتخابات که در مسجد سالار شهیدان تبریز برگزار شد با اشاره به گله‌مندی رهبر انقلاب از برخی مسایل، ابراز داشت: این گلایه به‌خاطر فقدان قسط است، مدیران، ثروتمندان و خواص هرکجا هستند قوام به قسط باشند.

وی افزود: سرمایه‌گذاری مردم را بیچاره کرده و نسل انقلابی باید بدانند که جهاد بهاء ندارد، آمریکا خود مرزهایش را بسته است و با اینکه تحریم نیست مشکل اشتغال دارد.

این تحلیل‌گر مسایل سیاسی با بیان اینکه در انتخابات با یک اشکال عمومی مواجه هستیم، عنوان کرد: حکومت ما با دیگر حکومت‌ها تفاوت دارد و سهم مردم هرچه هست باید پرداخت گردد، وزرا زندگی میلیاردی دارند و اگر 30 سال قبل حقوق 30 میلیونی داشتند بازهم اینقدر نمی‌توانستند میلیارد شوند؛ نظام مدیریت‌مان برخلاف قسط است و در پدیده مدیران نجومی عدالت رعایت نشد.

وی خاطرنشان ساخت: در سال گذشته مراجع تقلید 61 بار گفتند نظام بانکی ربوی است، آقایانی که توجه نمی‌کنند مشروعیت‌شان را از تئوری‌های غرب گرفته‌اند یا اسلام؟ میرزا شیرازی یک‌بار فتوای تنباکو داد و در خانه‌ی ناصرالدین شاه قلیان‌ها را شکستند ولی مراجع تقلید 61 بار از ربا گفته‌اند و هیچ نشده است.

عباسی جمع‌آوری نقدینگی را یک دروغ خواند و بیان داشت: آمار طلاق بالا رفته، سفره‌های مردم به ربا آلوده شده، خط قرمز ما در اقتصاد قمار در بورس است ولی دائما از بورس حرف می‌زنند؛ 4 وزیر به روحانی نامه نوشتند و گلایه کردند لکن مشاور رئیس‌جمهور و متخصص آبگوشت بزباش گفت این چهار وزیر مفت‌خور هستند!

وی یادآور شد: در دوره‌ی اصلاحات 8 سال آمریکا را تعریف و از تمدن حرف زنند اما همین آمریکا بازهم ایران را در سرلیست شرارت گذاشت.

این فعال حوزه‌ی سیاسی با انتقاد از جلوگیری دولت‌مردان از سخنرانی وی، توضیح داد: از صبح استانداری و فرمانداری‌های آذربایجان‌شرقی از تهران تحت فشار هستند که نگذارید این سخنرانی کند؛ با این کارها چرا خود را سبک می‌کنید؟ بالاخره حرف‌ها از طریق فضای مجازی به مردم می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رفتار محبت‌آمیز دولت با دشمنان و توهین به خودی‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: کدخداپرستان به مردم خود 51 بار توهین کرده‌اند و هر کدام از این‌ها بار حقوقی دارد ولی به اوباما می‌گویند آقای مودبی است .

عباسی ادعای برجام تهدید را از ایران دور کرد را پوچ دانست و تصریح کرد: این توان نظامی است که مانع جری شدن دشمن می‌شود، هر لحظه تهدید وجود دارد اما این افسران ما هستند که سه شیفت کار می‌کنند و همه‌چیز را تحت کنترل دارند، چیزی که با خون رقم خورده است را به اسم خود نزنند.

وی تاکید داشت: جناحی به نام اصلاحات اعتقادی به مقابله با غرب ندارد، برخی‌ها می‌گویند کدام حرم و تروریسم را گسترش می‌دهید! می‌گویند مدافعان به‌خاطر پول می‌روند و روی زخم خانواده شهدا نمک می‌پاشند؛ اگر شهدا مثل شما می‌گفتند به ما چه اکنون داعش در ایران بود.

رئیس اندیشکده یقین با اعلام اینکه اصلاحات با تمام وقاحت می‌گوید بروید دانشگاه‌ها و بگویید کدام حرم، متذکر شد: چرا در بین اصلاح‌طلبان یک شهید مدافع حرم وجود ندارد؟ امام می‌گفت تا من زنده‌ام اجازه حکومت لیبرال‌ها را نمی‌دهم اما الان زیباکلام می‌گوید ذره ذره بدن من لیبرال است.

انتهای پیام/

نظر شما