شناسهٔ خبر: 18995303 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار قم:

جشنواره های قرآنی موجب گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه می شود

خبرگزاری شبستان: استاندار قم گفت: خوشبختانه مسابقات و جشنواره های قرآنی بسیار مطلوبی در سطح کشور و به ویژه استان قم برگزار می شود که این برنامه ها می تواند در گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه موثر باشد.

صاحب‌خبر -

سید مهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، با اشاره به برگزاری دهمین همایش پژوهش‌های قرآنی گفت: برپایی برنامه های قرآنی امر بسیار مهم و تاثیرگذاری است که نباید هیچ گاه فراموش شده و همواره به آن پرداخته شود.

وی گفت: خوشبختانه مسابقات و جشنواره های قرآنی بسیار مطلوبی در سطح کشور و به ویژه استان قم برگزار می شود که این برنامه ها می تواند در گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه موثر باشد.

 

استاندار قم ادامه داد: قم به عنوان شهر معنوی و فرهنگی در کشور باید مرکز برگزاری این گونه جشنواره ها و مسابقات باشد تا از قم معارف الهی نشر داده شود.

 

صادقی با تاکید بر امر پژوهش گفت: تاکید اسلام همواره بر تدبر و پژوهش بوده است و چه بسیار خوب است که این تدبر در قرآن کریم که به عنوان کتاب راهنما است، باشد.

 

وی گفت: زندگی سعادتمند در گرو توجه به دستورات قرآن کریم و همچنین پرداختن به موضوعات قرآنی است و باید با تمام توان در این زمینه تلاش کرده و در گسترش معارف اسلامی و دینی بکوشیم.

نظر شما