شناسهٔ خبر: 18994325 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قره‌خانی به تسنیم خبر داد

دوشنبه؛ سفر اعضای کمیسیون انرژی به مناطق نفت‌خیز جنوب

R1385/P1361/S1,15/CT1

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از سفر اعضای کمیسیون متبوعش به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از سفر اعضای این کمیسیون به شهرهای آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: این سفر روز دوشنبه (4 اردیبهشت ) انجام ‌می‌شود.

وی تصریح کرد: سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس در راستای سفرهای دوره‌ای این کمیسیون به منظور بررسی وضعیت میادین نفتی، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها با توجه به بُعد نظارتی نمایندگان انجام می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس درباره برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون انرژی مجلس به آبادان و خرمشهر، اظهار داشت: بازدید از پتروشیمی اروندان، پالایشگاه و پتروشیمی آبادان، میادین نفتی و گازی پتروشیمی ماهشهر و میدان دارخوین و غرب کارون از جمله برنامه‌های سفر یک روزه اعضای کمیسیون به شهرهای آبادن و خرمشهر است.

قره‌خانی با بیان اینکه بازدید از پروژه‌ها و روند پیشرفت طرح‌ها از جمله مهمترین محورهای سفر اعضای کمیسیون انرژی به استان خوزستان است، گفت: قرار است از سفر و بازدید از تأسیسات، گزارشی تهیه و در صحن کمیسیون قرائت شود.

پیش از این اسدالله قره‌خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس به تسنیم خبر داده بود که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است اعضای کمیسیون انرژی مجلس تا پیش از آغاز ماه رمضان به خوزستان و عسلویه سفر کرده و از پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و فازهای پارس جنوبی بازدید کنند.

همچنین قرار است اعضای کمیسیون انرژی مجلس در ماه رمضان از تأسیسات، پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های اطراف تهران بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما