شناسهٔ خبر: 18993439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پارس جنوبی و ایده بازی در پارس شیراز

فقط 10 کیلومتر دورتر از بوشهر

تیم پارس جنوبی بوشهر با هدایت مهدی تارتار در شرایطی در یک‌قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد که افتتاح ورزشگاه بزرگ و 50 هزار نفری شیراز، تیم بوشهری را وسوسه کرده است در این ورزشگاه از تیم‌های لیگ برتری پذیرایی کند!

صاحب‌خبر -

ورزشگاه 50 هزار نفری شیراز که زمانی به دلیل حضور پررنگ تیم‌های برق و فجرسپاسی شیراز در لیگ برتر، کار ساخت آن آغاز شد، درحالی روزهای گذشته و پس از 16 سال به بهره‌برداری رسید که نه‌تنها در لیگ برتر خبری از نمایندگان فوتبال شیراز نیست، بلکه در لیگ یک نیز فجرسپاسی در معرض سقوط به لیگ دو قرار دارد و برق شیراز هم که به تاریخ پیوسته است !

این درحالی است که همسایه غربی استان فارس یعنی بوشهر به احتمال فراوان در فصل آینده لیگ برتری خواهد بود و این بار البته خبری از تیم‌های با ریشه این استان یعنی شاهین و ایرانجوان نیست و تیم نوپای پارس جنوبی جم که همین فصل گذشته از لیگ دو به لیگ یک آمد و نام خود را از گاز فجر جم به پارس جنوبی تغییر داد، در یک‌قدمی لیگ برتری شدن قرار دارد.مدیران این باشگاه درحالی دیروز از ادامه حضور مهدی تارتار، سرمربی موفق این تیم در فصل آینده و در صورت لیگ برتری شدن خبر دادند که مقارن شدن صعود آنها با افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس شیراز، ایده جالب توجهی را به ذهن مدیران این باشگاه انداخته است. اگر ورزشگاه جم این شهر به سبب امکانات، مورد تائید ناظران سازمان لیگ قرار نگیرد، به احتمال فراوان ورزشگاه پارس شیراز میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر خواهد بود. نکته جالب توجه این‌که تیم پارس جنوبی اگر بخواهد در مرکز استان یعنی در بوشهر به میدان برود، باید 270 کیلومتر مسافت طی کند، حال آن‌که فاصله این شهر با مرکز استان فارس یعنی شیراز فقط ده کیلومتر بیشتر و 280 کیلومتر است.

نظر شما