شناسهٔ خبر: 18991072 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

آمادگی نظامی ما موجب ترس و مانع دشمن از حمله به ایران شده است

ایرنا

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سردار علیرضا افشار روز شنبه در یادواره شهدای پاسدار شهرستان نهاوند در مصلی نماز جمعه افزود: آمریکا از هزاران موشک ما که پایگاههای آمریکا را هدف قرار داده است هراس دارد و لذا باید این توان دفاعی را حمایت و تقویت کرد.
وی افزود: این توان نظامی ماست که باعث وحشت دشمن از ما گردیده و جرات حمله را از او گرفته است .
وی گفت: هر کجا که ما مقابل دشمن کوتاه آمده ایم و ضعف نشان داده ایم او نسبت به ما گستاخ تر و جری تر و برعکس هر کجا در برابر او ایستادگی نموده و آمادگی خود را بالا برده ایم وادار به عقب نشینی شده است.
وی امنیت کنونی ایران را در منطقه بی نظیر خواند و افزود: امنیت امروز جمهوری اسلامی حاصل تلاش نیروهای امنیتی و نیروهای نظامی و انتظامی است اما نقش مدافعان حرم پررنگتر است که توانسته اند پای داعش را از رسیدن به مرزهای کشور بازدارند.
سردار افشار سپاه را حافظ انقلاب برشمرد و افزود: تهدیدات مختلفی از ابتدای شکل گیری انقلاب وجود داشته که سپاه هر کجا که این تهدیدات وجود داشته باشد ورود پیدا کرده و حضور می یابد.
این فرمانده عالی ستاد کل نیروهای مسلح آمادگی در برابر تهاجم نرم دشمن را از دیگرهای ماموریتهای این نهاد عنوان کرد و گفت: دشمن که متوجه شده از نظر نظامی توان رویارویی با ما را ندارد ، فرهنگ ما را نشانه رفته است که در این زمینه سپاه باید در خط مقدم باشد و همواره در صحنه حضور داشته باشد .
وی افزود: در عرصه اقتصادی نیز ما وظیفه داریم با استفاده از امکانات و تجهیزات در خدمت کشور باشیم و با استفاده از توانمندیهای فرزندان این آب و خاک طرحهای عمرانی را به اجرا درآوریم .
سردار افشار گفت: سپاه در زمینه سیاسی هم وظیفه دارد و آن هم این است که به مردم بصیرت دهد و دشمن شناسی را به آنها بیاموزد زیرا دشمنی که یک روز انتخابات را تحریم می کرد اما امروز طرفدار انتخابات و حضور حداکثری مردم شده را باید به مردم معرفی کرد .
وی افزود: امروز سپاه بار سنگینی بر دوش دارد که البته بزرگترین سرمایه اجتماعی که مردم هستند را نیز برای مقابله با دسیسه های دشمن بکار گرفته است.
در پایان این مراسم از همسران جانبازان بالای 70 درصد تجلیل به عمل آمد .
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی*انتشار: اکبر بهاروند

برچسب‌ها:

نظر شما