شناسهٔ خبر: 18989294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار ویژه شهرستان ری در مراسم کلنگ‌زنی تعریض جاده قمصر

خادم مردم هستیم نه حاکم مردم / برای چند رای بیشتر و کسب جایگاه دروغ نمی‌گوییم/ افزایش قیمت‌ها و تورم محصول دولت نهم و دهم بوده است

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دولت یازدهم برای گرفتن رای به مردم وعده و قول دروغ نمی‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز، هدایت‌اله جمالی‌پور در مراسم کلنگ‌زنی تعریض جاده قمصر اظهار داشت: خدمت خالصانه و صادقانه برای مردم عزت دنیوی و ثواب اخروی را در بر دارد و دولت یازدهم با شعار قانون‌مداری و خدمت بی‌منت به مردم آغاز به کار کرده و تاکنون برای حل مشکلات معیشیتی و رفاهی مردم با توجه به امکانات خویش به این شعار پای بند بوده است.

وی گفت: کشور ما به‌دلیل ماهیت استقلال‌طلبانه و آزادی‌خواهانه و استکبار ستیزی که کلیدی‌ترین محور انقلاب اسلامی است، در معرض تهمت و تحریم ناجوانمردانه دشمنان است و قبل از دولت یازدهم همه دشمنان برای تحریم‌های بی‌پایه و اساس بر علیه ایران بسیج شدند.

معاون استاندار تهران با بیان این‌که درآمد کشور ما وابسته به نفت است، تصریح کرد: دشمنان حوزه‌های اطراف ما را محدود کرده و نفت که یک نیاز بین‌المللی است و درآمد کشور ما به آن وابسته است را در اقتصاد با مشکلات فراوانی رو به رو کردند و از سال ۸۴ به بعد ما با کاهش قیمت نفت و افزایش بی‌شمار قیمت طلا و سکه مواج شدیم به‌طوری که سکه از ۶۵ هزار تومان به بالای یک میلیون تومان در سال ۹۲ رسید.

 

افزایش قیمت‌ها و تورم محصول دولت نهم و دهم بوده است

وی در ادامه یادآور شد: درآمد در دولت یازدهم ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است و این در حالی است که در زمان دو دولت قبلی ما بیشترین درآمد را (۶۰۰ میلیارد دلار ) از اول انقلاب تا سال ۹۲ داشته‌ایم اما همان‌طور که همه خوب می‌دانند و آمار نشان می‌دهد افزایش قیمت‌ها و تورم حاصل دولت نهم و دهم بوده است.

جمالی‌پور در ارتباط با اقدامات صورت گرفته در شهرستان ری ، تصریح کرد: خوشبختانه طبق قولی که به مردم خوب جنوب تهران داده بودیم، انشعابی از سد ماملو برای آب باقرشهر و شهرری با پیگیری‌های فراوان دولت اختصاص داده شده و تا قبل از پایان دولت یازدهم آب شرب باقرشهر را نیز که تاکنون عملیات لوله‌گذاری و سایر اقدامات در این خصوص صورت گرفته ؛ در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که تمام جاده‌های روستایی در شهرستان ری آسفالت شده‌اند، مشکلات آب شرب در روستاهای قمصر، دهنو و کوی بی‌بی شهربانو حل خواهند شد تا شهروندان آب با کیفیت و سالم داشته باشند.

فرمانداری ویژه شهرستان ری ری با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر این‌که به قول‌هایتان عمل کنید بدقولی و وعده دروغ ندهید،خاطرنشان کرد: دولت یازدهم بر این اساس برای کسب رای بیشتر حاضر به وعده‌های پوچ و واهی نبوده و تاکنون با توجه به درآمدهای ارزی و امکانات به وعده‌هایش عمل کرده است.

 

دروغ را آقایانی گفتند که دکل‌های نفتی و ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور در دولت آن‌ها گم شد / آقایانی که امثال شهرام جزایری و بابک زنجانی را پرورش دادند

وی رفع نیاز درمانی مردم را یکی از اصلی‌ترین کارهای دولت یازدهم برشمرد و گفت: در سال‌های گذشته هزینه‌های درمان بسیار گزاف بوده و مردم در فشار زیادی قرار می‌گرفتند اما امروز شاهد پایین آمدن هزینه‌های درمانی در این دولت هستیم و طی هفته آینده درمانگاه تخصصی شهدای هفتم تیر در شهرری افتتاح خواهد شد تا نیاز مردم خوب شهرری به درمانگاه و مراکز پزشکی تا حدودی رفع شود.

جمالی‌پور افزود: ما خادم مردم هستیم نه حاکم مردم و برای چند رای بیشتر و کسب جایگاه دروغ نمی‌گوییم، دروغ را آقایانی گفتند که دکل‌های نفتی و ۷۰۰ میلیارد دلار پول کشور در آن زمان گم شد و امثال شهرام جزایری و بابک زنجانی به روی کار آمدند.

معاون استاندار تهران در پایان تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیق خدمت‌رسانی به همه ما دهد تا بتوانیم صادقانه و خالصانه در راه رضایت و آسایش مردم قدم برداریم و نزد خدای متعال سربلند باشیم چراکه بزرگترین قاضی خداوند است که شاهد و ناظر اعمال ماست.

انتهای پیام/م

نظر شما