شناسهٔ خبر: 18985461 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس متوقف شد

با صدور دستور قضایی از امروز ارائه خدمات فرودگاهی به هواپیمایی زاگرس در فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به دلیل عدم عمل به تعهدات متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن اصولی صفار بازپرس ویژه جرائم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد در این‌باره با اشاره به تاخیر 14 ساعته ساعته پرواز نجف-مشهد مورخ 255 فروردین امسال هواپیمایی زاگرس گفته است: این شرکت ملزم به پرداخت حقوق مسافران این پرواز بود اما با وجود فرصت کافی، زاگرش نسبت به عمل به تعهدات در این خصوص اقدام نکرد.

 

وی افزود: با توجه به این مسئله با صدور دستور قضایی از امروز خدمات فرودگاهی از هواپیمایی زاگرس تا اطلاع بعدی سلب می شود.

 

وی با تاکید بر این‌که شرکت‌های هواپیمایی در صورت تاخیر پروازی باید پاسخگوی مسافران باشند، تصریح کرد‌: ایرلاین‌ها باید با اجرای منشور حقوق مسافران در پروازهای داخلی و کنوانسیون‌های بین‌المللی در پروازهای خارجی نسبت به پرداخت خسارت مسافران اقدام کنند. در غیر این صورت با صدور دستور قضائی خدمات فرودگاهی به شرکت‌های متخلف تا زمان کسب رضایت مسافران متوقف می‌شود.

 

بازپرس ویژه جرائم فرودگاه هاشمی نژاد مشهد به خبرگزاری دولت تاکید کرد: مسافران نیز به دلیل تاخیر یا عدم پاسخگویی ایرلاین‌ها اجازه توقف در هواپیما را ندارند و مطابق قانون این اقدام جرم محسوب شده و برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

نظر شما