شناسهٔ خبر: 18982289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون کمیته امداد اردبیل:

۳۹ هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان اردبیل ایجاد شد

R41374/P1336/S6,49/CT11

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمیته امداد از آغاز فعالیت خود تا کنون ۳۹ هزار و ۵۴۱ فرصت شغلی را در سطح استان اردبیل برای مددجویان ایجاد کرده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانبخش نژادجواد پیش از ظهر امروز در بازدید از طرحهای اشتغال کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: در سال گذشته 36 هزار و 366 مورد بازدید از طرح‌های اشتغال و خودکفایی این نهاد توسط ناظران فنی و تخصصی به انجام رسیده چرا که یکی از ‌مهم‌ترین عوامل و دلایل اصلی اجرای موفق طرح‌های اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد نظارت‌های مستمر کارشناسان و ناظران فنی این نهاد در مراحل قبل، حین و پس از اجرای طرح‌های خودکفایی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 14 هزار و 330 طرح اشتغال و خودکفایی تحت نظارت کمیته امداد استان قرار دارد، تصریح کرد: نظارت بر طرح‌های اشتغال یکی از شاخصه‌های حائز اهمیت کمیته امداد در پایدارسازی مشاغل ایجاد شده است که با توجه به انجام بازدیدهای مستمر و ارائه مشاوره و راهنمایی‌های لازم توسط ناظرن فنی به مجریان، آنان با همت بیشتری در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خود تلاش می‌کنند.

نژادجواد با اشاره به اینکه کمیته امداد اردبیل از آغاز فعالیت خود تا کنون 39 هزار و 541 فرصت شغلی را در سطح استان ایجاد کرده است، بیان کرد: بسیاری از مددجویان و اقشار بی‌بضاعت با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغال کمیته امداد به خوداتکایی دست یافته‌ و تولید بخش مهمی از محصولات استان توسط آنان انجام می‌گیرد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد دارای پایین‌ترین حد معوقات بانکی هستند و نظارت بر طرح‌ها و ارائه مشاوره‌های فنی و تخصصی به مجریان سبب می‌شود تا کوچکترین انحرافی در پیشرفت و توسعه طرح‌های اشتغال ایجاد نشود و مددجویان علاوه بر دستیابی به استقلال اقتصادی بتوانند اقساط بانکی خود را نیز به موقع پرداخت کنند.

وی افزود: ارائه راهنمایی‌های فنی و تخصصی اولویت اصلی ناظران طرح‌های خودکفایی بوده که بر این اساس طرح‌های اشتغال در مسیر کارآفرینی قرار می‌گیرند تا برای بسیاری از کارجویان شغل مناسب ایجاد شده و فرصت‌های شغلی کارایی بیشتری را در سطح منطقه داشته باشند.

نژادجواد با بیان اینکه امسال تلاش داریم طرح‌های اشتغال نو و جدیدی را برای مددجویان ایجاد کنیم، اظهار کرد: با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و نخبگان استانی درصدد هستیم با توجه به ظرفیت‌های منطقه طرح‌های جدیدی را برای مددجویان اجرا کنیم تا علاوه بر ایجاد اشتغال، گام بلندی را نیز در جهت تولید محصولات قابل توجه برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما