شناسهٔ خبر: 18978252 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس باشگاه بارسلونا دعوت رئالی‌‌ها برای ضیافت شام ال‌کلاسیکو را رد کرد

رئیس باشگاه بارسلونا در ضیافت شام رئیس باشگاه رئال مادرید پیش از مصاف دو تیم در هفته سی‌و‌سوم لالیگا را نپذیرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از نشریه مارکا، با وجود تنش‌های اخیر میان باشگاه‌های رئال مادرید و بارسلونا،  فلورنتینو پرس رئیس کهکشانی‌ها از رئیس آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا و دیگر مقامات این باشگاه دعوت به عمل آورد تا در ضیافت شام قبل از ال‌کلاسیکوی فردا شب (یکشنبه) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور پیدا کنند. خوسپ ماریا بارتومئو، سرمربی بارسلونا اما با وجود آنکه از نزدیک این بازی را تماشا خواهد کرد، دعوت همتای رئالی‌اش را رد کرده است.

 

ضیافت شام پرس قرار است در جایگاه ریاست ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود، جایگاهی که جرارد پیکه، مدافع بارسلونا چندی پیش در انتقادش از ارزش‌های باشگاه رئال مادرید به آن اشاره داشت.

 

پیکه ماه گذشته صریحاً‌ نظر خود را درباره آن دسته از اعضای باشگاه رئال مادرید که از جایگاه ریاست باشگاه بازی‌های کهکشانی‌ها را تماشا می‌کنند – از جمله دادستان پرونده مالیاتی لیونل مسی و نیمار – اعلام کرد که به مذاق رئالی‌ها هم خوش نیامد.

 

تا پیش از این، ضیافت‌های شام قبل از ال‌کلاسیکو در پایتخت اسپانیا، در رستوران برگزار می‌شد اما ظاهراً پرس امسال تصمیم گرفته است این ضیافت را در همان جایی برگزار کند که پیکه با طعنه و کنایه درباره‌اش حرف زد.

 

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا فردا شب از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.

نظر شما