شناسهٔ خبر: 18969984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بیانیه خانواده نوروزی بعد از اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیس

در حالی که عدم حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی پرسپولیسی‌ها همچنان به سوژه داغی برای اهالی فوتبال تبدیل شده است، خانواده‌ی نوروزی بیانیه‌ای را ارسال کردند و خواهان بی‌توجهی و فراموشی این اتفاقات شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بازیکنان پرسپولیس در حالی که بعد از درگذشت کاپیتان ابدی خود در فصل گذشته، وعده داده بودند در صورت کسب قهرمانی جام را هانی نوروزی بعنوان فرزند او بالای سر ببرد، در این مهم ناکام ماندند و ناهماهنگی‌های موجود مانع از رقم خوردن این مساله شد. این اتفاق طی دو روز گذشته به بحث اهالی فوتبال تبدیل شده و تبعاتی برای باشگاه و بازیکنان در پی داشت. در این بین خانواده نوروزی با ارسال بیانیه‌ای در آستانه جدال حساس این تیم برابر الهلال عربستان خواهان فراموشی این مساله و دعا برای موفقیت سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا شدند.

Article110703

متن این بیانیه به این شرح است:

قهرمانی پرسپولیس را بار دیگر به هواداران و پرسپولیسی ها تبریک گفته و باز هم وظیفه خود می دانیم از هواداران عزیز که در دقیقه 24تمامی بازی ها با تشویق کاپیتان فقید پرسپولیس یاد و خاطره اش را زنده نگه داشته اند، تقدیر و تشکر کنیم. ما هم سعی می کنیم اتفاقات جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال و انچه که بر هانی و ما گذشت را از یاد ببریم. قطعا روح هادی عزیزمان نیز با صعود آسیایی پرسپولیس شاد خواهد شد و خالصانه دعا می کنیم پرسپولیس با دست پر به تهران بازگردد.

هواداران عزیز و با معرفت؛ بخاطر شادی روح هادی عزیزمان این اتفاق را فراموش کنید و یکدل،یکرنگ و متحد و با تمام وجود کاری کنیم که پرسپولیس در در آستانه بازی با الهلال در نهایت آرامش و روحیه به مصاف حریفان برود و انشالله پس از برد مقابل الهلال در سایه لطف الهی و حمایت صد هزار هوادار الوحده را هم شکست داده و صعودی شیرین را در کنار هم جشن بگیرید. پرسپولیس بازی سرنوشت ساز و سختی در پیش دارد و صعود پرسپولیس هم قطعا کمک می کند تا هانی و ما نیز رفته رفته این اتفاق را فراموش کنیم .از هواداران عزیز درخواست می کنیم فقط به فکر سربلندی پرسپولیس باشند چون قطعا هادی دوست ندارد ماجراهایی که بر هانی و خانواده نوروزی گذشت، ذره ای حاشیه برای پرسپولیس ایجاد کند. آرزوی ما شادی هواداران و سربلندی پرسپولیس است. به امید پایان یک فصل رویایی توام با صعود آسیایی و موفقیت تمام نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا.

 

نظر شما