شناسهٔ خبر: 18969036 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هدف قاری روشندل ایرانی از شرکت در مسابقات بین المللی قرآن کریم چیست؟/ انتظارات قاریان ایرانی از مسئولان

قاری ممتاز روشندل ایرانی از هدف و انتظارات خود برای حضور در سی و چهارمین مسابقات بین المللی قرآن کریم گفت.

صاحب‌خبر -
هدف قاری روشندل ایرانی از شرکت در مسابقات بین المللی قرآن کریم چیست؟/ انتظارات قاریان ایرانی از مسئولان
محمد بهرامی قاری و حافظ روشندل قرآن کریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛از آرزو دیرینه خود و هدف خود از حضور در سی و چهارمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم، گفت: امسال اولین باری است که در مسابقات بین المللی قرآن کریم شرکت میکنم و تنها هدفم برای حضور در این دوره از مسابقات و فعالیت های قرآنی دیدار با مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با بیان اینکه از سن 8 سالگی به طور رسمی فعالیت های قرآنی خود را آغاز کرده ام ،عنوان کرد: تا به امروز 30مقام در رشته های مختلف قرآنی و همچنین مدیحه سرایی، دعاخوانی و... کسب کرده ام.

قاری ممتاز و روشندل ایران، با اشاره به موانع پیش روی جوانان در عرصه های قرآنی، اظهار داشت: موانع پیش روی جوانان به حتم کمتر از موانع پیش پای من است، من یک نابینا هستم و به قطع با مشکلات بسیاری روبرو خواهم بود اما اگر آدم واقعا عشق به قرآن داشته باشد می تواند تمام موانع پیش روی خود را بردارد.

بهرامی افزود: درحال حاضر من خط بریل را به طور دقیق یاد نگرفته ام و با دو انگشت آموخته ام و همین خود مانع بزرگی است که چون عشق داشتم این مانع برطرف شد.

وی با بیان پیشنهادی به تمام مخاطبین و متسابقین خاطرنشان کرد: بهترین تجربه برای هر قاری گوش دادن به تلاوت های با کیفیت از اساتید بزرگ ایرانی است.

بهرامی درخصوص ارزیابی سطح مسابقات بیان کرد: تا به اینجای کار برگزاری وتلاوت قاریان بسیار عالی بوده و از تمام دوستان اجرایی اوقاف، بهزیستی و ... برای این برپایی تشکر می کنم.

وی افزود: سطح تلاوت ها عالی بوده و از آنچه انتظار داشتم قرائت قاریان بالاتر است، انشاالله به حول و قوه الهی می توانیم مقام های برتر را کسب کنیم.

بهرامی در پایان از انتظارات خود نسبت به مسئولان بیان کرد: من به شخصه از سوی هیچ کدام از ارگان و یا نهادها حمایت نمی شوم، اما امیدوارم بعد از این دوره از مسابقات کمی نفرات برتر بهتر و بیشتر دیده شوند و توجه مسئولین نیز بیشتر شود، بد نیست مسئولان دولتی هم ما را ببینند.

انتهای پیام/

نظر شما