شناسهٔ خبر: 18968454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

نیمه نهایی لیگ قهرمانان ؛ موناکو-یووه ، رئال-اتلتیکو

در اصل دیدار رفت رئال و اتلتیکو، سه شنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه برنابئو و دیدار برگشت، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.دیدار رفت یوونتوس و موناکو نیز روز چهارشنبه سیزده اردیبهشت ماه در لویی دوم شهر موناکو و دیدار برگشت دو تیم، سه شنبه نوزدهم اردیبهشت در ورزشگاه یوونتوس آره نا برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی شد و تیم های مادریدی با یکدیگر روبه روشدند و تیم فرانسوی و ایتالیایی با یکدیگر . 

به گزارش عصرایران ، دقایقی پیش قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و یوفا نحوه برگزاری مسابقات نیمه نهایی را مشخص کرد. 

براساس قرعه کشی انجام شده دیدار اول نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه خانگی رئال مادرید و بین تیم های رئال و اتلتیکو برگزار می شود و دیدار دوم میان یوونتوس و موناکو در ورزشگاه خانگی موناکو . 


در اصل دیدار رفت رئال و اتلتیکو، سه شنبه دوازدهم اردیبهشت در ورزشگاه برنابئو و دیدار برگشت، چهارشنبه بیستم اردیبهشت ماه در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد.
 
دیدار رفت یوونتوس و موناکو نیز روز چهارشنبه سیزده اردیبهشت ماه در لویی دوم شهر موناکو  و دیدار برگشت دو تیم، سه شنبه نوزدهم اردیبهشت در ورزشگاه یوونتوس آره نا برگزار می‌شود. 

میزبان بازی فینال نیز برنده این دیدار خواهد بود و برنده دیدار رئال - اتلتیکو به عنوان تیم مهمان در کاردیف حاضر خواهد شد.
 


نظر شما