شناسهٔ خبر: 18968381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اطلاعیه خانواده هادی نوروزی در واکنش به اتفاقات حاشیه‌ای جشن قهرمانی پرسپولیس

خبرگزاری میزان- خانواده کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات جشن قهرمانی این تیم واکنش نشان دادند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، خانواده هادی نوروزی، کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای به اتفاقات جشن قهرمانی این تیم واکنش نشان دادند.
 
متن اطلاعیه به شرح زیر است:
 
قهرمانی پرسپولیس را بار دیگر به هواداران و پرسپولیسی‌ها تبریک گفته و باز هم وظیفه خود می‌دانیم از هواداران عزیز که در دقیقه 24 تمام بازی‌ها با تشویق کاپیتان فقید پرسپولیس یاد و خاطره‌اش را زنده نگه داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنیم. ما هم سعی می‌کنیم اتفاقات جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال و آنچه که بر هانی و ما گذشت را از یاد ببریم. قطعاً روح هادی عزیزمان هم با صعود آسیایی پرسپولیس شاد خواهد شد و خالصانه دعا می‌کنیم پرسپولیس با دست پر به تهران بازگردد.

هواداران عزیز و با معرفت، به خاطر شادی روح هادی عزیزمان این اتفاق را فراموش کنید و یکدل، یکرنگ و متحد و با تمام وجود کاری کنیم که پرسپولیس در آستانه بازی با الهلال در نهایت آرامش و روحیه به مصاف حریفان برود و ان‌شاءلله پس از برد مقابل الهلال در سایه لطف الهی و حمایت صد هزار هوادار الوحده را هم شکست داده و صعودی شیرین را در کنار هم جشن بگیرید.
 
پرسپولیس بازی سرنوشت‌ساز و سختی در پیش دارد و صعود پرسپولیس هم قطعاً کمک می‌کند تا هانی و ما هم رفته رفته این اتفاق را فراموش کنیم. از هواداران عزیز درخواست می‌کنیم فقط به فکر سربلندی پرسپولیس باشند چون قطعاً هادی دوست ندارد ماجراهایی که بر هانی و خانواده نوروزی گذشت، ذره‌ای حاشیه برای پرسپولیس ایجاد کند. آرزوی ما شادی هواداران و سربلندی پرسپولیس است. به امید پایان یک فصل رؤیایی توأم با صعود آسیایی و موفقیت تمام نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا.

انتهای پیام/

نظر شما