شناسهٔ خبر: 18968181 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

درخواست خانواده مرحوم نوروزی از بازیکنان و هواداران پرسپولیس

خانواده و همسر مرحوم هادی نوروزی با صدور اطلاعیه‌ای خواهان حمایت همه جانبه هواداران پرسپولیس از تیم شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اتفاقاتی که در جشن قهرمانی پرسپولیس بوجود آمد و اجازه حضور هانی فرزند محروم هادی نوروزی در مراسم داده نشد، حواشی زیادی بوجود امد.

 

در همین راستا، خانواده و همسر هادی نوروزی اطلاعیه‌ای صادر کردند که به شرح زیر است:

 

قهرمانی پرسپولیس را بار دیگر به هواداران و پرسپولیسی‌ها تبریک گفته و باز هم وظیفه خود می‌دانیم از هواداران عزیز که در دقیقه 24 تمامی بازی‌ها با تشویق کاپیتان فقید پرسپولیس، یاد و خاطره‌اش را زنده نگه داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنیم. ما هم سعی می‌کنیم اتفاقات جشن قهرمانی و مراسم اهدای مدال و آنچه که بر هانی و ما گذشت را، از یاد ببریم. قطعا روح هادی عزیزمان نیز با صعود آسیایی پرسپولیس شاد خواهد شد و خالصانه دعا می‌کنیم پرسپولیس با دست پر به تهران بازگردد.

 

هواداران عزیز و با معرفت؛ بخاطر شادی روح هادی عریزمان این اتفاق را فراموش کنید و یکدل، یکرنگ و متحد و با تمام وجود کاری کنیم که پرسپولیس در در آستانه بازی با الهلال در نهایت آرامش و روحیه به مصاف حریفان برود و انشاءالله پس از برد مقابل الهلال عربستان در سایه لطف الهی و حمایت صد هزار هوادار، الوحده را هم شکست داده و صعودی شیرین را در کنار هم جشن بگیرید. پرسپولیس بازی سرنوشت ساز و سختی در پیش دارد و صعود پرسپولیس هم قطعا کمک می‌کند تا هانی و ما نیز رفته رفته این اتفاق را فراموش کنیم .از هواداران عزیز درخواست می‌کنیم فقط به فکر سربلندی پرسپولیس باشند، چون قطعا هادی دوست ندارد ماجراهایی که بر هانی و خانواده نوروزی گذشت، ذره‌ای حاشیه برای پرسپولیس ایجاد کند. آرزوی ما شادی هواداران و سربلندی پرسپولیس است. به امید پایان یک فصل رویایی توأم با صعود آسیایی و موفقیت تمام نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا.

نظر شما