شناسهٔ خبر: 18966316 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی افتتاح شد

R30411/P30411/S9,1299,1300/CT12

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه امروز افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم،به نقل از  تیتر شهر، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه امروز افتتاح شد.   


حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به اتمام عملیات عمرانی فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار کرد: این پروژه پیش از نوروز آماده شده بود اما به دلیل عدم تامین روشنایی، به صورت رسمی افتتاح نشد.

    وی با تاکید بر آماده سازی کامل روشنایی و امکانات زیربنایی پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی خاطرنشان کرد: فاز نخست این پروژه اردیبهشت ماه سال گذشته حد فاصل انسجام تا میدان مرجعیت به بهره‌برداری رسید که اعتباری بالغ بر 76 میلیارد ریال برای آن هزینه شده بود.

    مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه برای اتمام فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی حد فاصل میدان مرجعیت تا شهرک قدس اعتباری بالغ بر 148 میلیارد ریال هزینه شده است گفت: این بخش پروژه به طول 2.7 کیلومتر و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز پیمانکار آن بوده است.

    وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی در راستای تکمیل رینگ سوم ترافیکی شهر و تسهیل عبور و مرور انجام شده است خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه تا پردیسان عمده مشکلات ترافیکی بلوار غدیر رفع و رینگ سوم شهر نیز تکمیل شد.

    عابدی خرسند خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح فاز دوم بلوار آیت‌الله بروجردی امروز 31 فروردین ماه ساعت 10 صبح با حضور آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری از اعضای هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه، شهردار قم و مدیران استان در محل پروژه واقع در انتهای بلوار جمهوری اسلامی بعد از میدان مرجعیت برگزار شد.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

نظر شما