شناسهٔ خبر: 18966045 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

روزنامه تلگراف:

روسیه نیروهای خود را به مرز کره اعزام کرد

عصر ایران

این روزنامه به نقل از رسانه های محلی روسیه افزود: کاروان های نظامی بزرگی در حال حرکت به سمت مناطق شرقی روسیه هستند که مرز کوچکی با کره شمالی دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین الملل  بولتن نیوز ، این روزنامه به نقل از رسانه های محلی روسیه افزود: کاروان های نظامی بزرگی در حال حرکت به سمت مناطق شرقی روسیه هستند که مرز کوچکی با کره شمالی دارد.

به نوشته تلگراف، در تصاویری که از تارنمای روسی DVHab.ru پخش شده است، قطاری حامل 12 وسیله نقلیه از جمله سامانه موشکی تور مشاهده می شود که عازم «ولادی وستوک» در مرز این کشور با کره شمالی است.

به نظر می رسد این اقدام برای پیشگیری از عواقب درگیری احتمالی میان پیونگ یانگ و آمریکا است.

تنش ها میان پیونگ یانگ و واشنگتن در هفته های اخیر و به وی‍ژه پس از آزمایش ناموفق موشک بالیستیک توسط کره شمالی بالا گرفته است.

آمریکا هفته گذشته اقدام به اعزام یک نام هواپیمابر به سواحل شبه جزیره کره کرد.

رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا همچنین اعلام کرد: دولت ترامپ افزودن دوباره نام کره شمالی را به فهرست کشورهای حامی تروریسم در دست بررسی دارد.

در پی این اظهارات، روزنامه «رودونگ سینمون» ارگان رسمی حزب حاکم کره شمالی نوشت: در صورتی که اقدام به حمله پیشگیرانه کنیم، همه نیروهای متجاوز امپریالیست را نه تنها در کره جنوبی و مناطق اطراف بلکه در خاک آمریکا خاکستر می کنیم.'

نظر شما