شناسهٔ خبر: 18962096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

گسترش فولاد 0 - 0 نفت تهران؛

دوئل نبرها در تبریز برنده نداشت/ تیم کمالوند دست بردار تقسیم امتیاز نیست

شاگردان کمالوند در ایستگاه بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال برابر میهمان خود نفت تهران با تساوی بدون گل متوقف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های گسترش فولاد تبریز و نفت تهران از ساعت 17:45 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

یاران کمالوند در شرایطی از تیم دایی پذیرایی می‌کردند که در شش هفته قبلی برابر رقیبان خود موفق به پیروزی نشده بودند و در سمت مقابل نفتی‌ها نیز در 5 بازی اخیر خود رنگ برد را ندیده بودند.

با این حال دو تیم در بازی امروز نیز در کسب 3 امتیاز ناکام ماندند تا روند نبردن‌های آنها در لیگ برتر همچنان ادامه داشته باشد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال، گسترش فولاد با این تساوی 34 امتیازی شده و در همان رده نهم باقی ماند؛ نفت تهران نیز با تک امتیاز بازی امروز شمار امتیازاتش را به عدد 36 افزایش داد اما با این وجود دو پله نزول یافته و در رده هفتم ایستاد.

اتفاق ویژه: گسترش فولاد با تساوی در بازی امروز برای شانزدهمین بار در فصل جاری برابر حریفانش به تقسیم امتیاز رضایت داد و نشان داد در کسب این نتیجه بی‌رقیب است.

گروه داوری: داور وسط: رضا عادل - کمک ها: میریعقوب حجتی و محسن سلطانی

اخطار: اکیر صادقی و آندرانیک تیموریان از نفت تهران

گسترش فولاد تبریز: فرناندو دخسوس، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، داریوش شجاعیان (نیما مختاری)، امین درویشی (پیمان بابایی)، سیدمحسن حسینی، علیرضا نقی‌زاده (یوسف سیدی)، لوسیانو پریرا، بابک حاتمی، رضا خالقی فر و مصطفی اکرامی
سرمربی: فراز کمالوند

نفت تهران: میلاد فراهانی، رضا علیاری، ایگور پراهیچ، آرش رضاوند، اکبر صادقی، وحید حمدی نژاد، سجاد شهباززاده (عیسی آل کثیر)، آندرانیک تیموریان، میلاد فخرالدینی، محمد قاضی و ایمان مبعلی (علیرضا عزت کرامت).
سرمربی: علی دایی
 

نظر شما