شناسهٔ خبر: 18960887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه دیدار گسترش فولاد و نفت تهران

استقبال کم‌رنگ از مسابقه و اعتراض کمالوند به داور مسابقه/آندو اعتراض کرد و کارت گرفت

از دیدار دو تیم گسترش فولاد و نفت تهران استقبال بسیار کم‌رنگی به عمل آمده تا جایی که فقط حدود کمتراز ۱۰۰ هوادار در ورزشگاه بنیان‌دیزل حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیمه اول دیدار تیم‌های گسترش فولاد و نفت تهران از هفته بیست و هشتم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

* قبل از آغاز بازی به خاطر وقوع سیل آذربایجان و به احترام درگذشتگان این فاجعه یک دقیقه سکوت اعلام شد، ضمن اینکه بازیکنان گسترش با بازوبند مشکی در این بازی حاضر شدند.

* از این دیدار استقبال بسیار کم‌رنگی به عمل آمده تا جایی که فقط حدود کمتراز 100 هوادار در ورزشگاه بنیان‌دیزل حضور دارند، البته همزمانی دیدار تراکتورسازی و استقلال که این دیدار هم در تبریز انجام می‌شود در استقبال کم‌رنگ این دیدار تأثیر بسزایی داشته است.

* قبل از آغاز بازی علی دایی و فراز کمالوند سرمربیان دو تیم برخورد گرمی داشتند و از سوی دیگر آندرانیک تیموریان بازیکن نفت تهران لحظاتی را با کمالوند به خوش‌وبش پرداخت.

* تیموریان در این بازی از داور کارت زرد دریافت کرد که اخطار او به خاطر اعتراض به داور مسابقه بود.

* در دقایق پایانی نیمه اول گسترش فولاد در یک ضدحمله به گل رسید که قبل از آن داور مسابقه به سود نفت خطا اعلام کرده بود که همین موضوع باعث شد تا بعد از پایان نیمه اول کمالوند به سمت داور رفته و به او اعتراض کند. گسترشی‌ها اعتقاد داشتند مشخص نبود داور به چه دلیلی در سوت خود دمیده و گل این تیم را مردود اعلام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما