شناسهٔ خبر: 1893757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرد شماره یک تنیس ایران:

انتظار قهرمانی در رقابت‌های تنیس ایران را داشتم

خبرگزرای تسنیم: مرد شماره یک تنیس ایران گفت: من پیش از این مسابقات انتظار قهرمانی در این دوره از مسابقات را داشتم و خوشحالم با توجه به شرایط سختی که این دوره داشت توانستم قهرمان شوم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، انوشه شاه‌قلی شامگاه جمعه پس از قهرمانی در جام زنده‌یاد کازرونی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی پیرامون این دوره از مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات به یاد زنده‌یاد کازرونی که فعالیت بسیاری در تنیس داشت برگزار شد و 128 شرکت کننده به رقابت پرداختند که در نهایت من توانستم قهرمان این دوره شوم.

وی با اشاره شرایط سخت این دوره از مسابقات، بیان کرد: من شرایط سختی در مصاف با فرشاد طلاور داشتم و این مسئله سبب شد که فشار زیادی را تحمل کنم البته در نیمه‌نهایی هم شرایط سختی داشتم و برابر حریفم به سختی پیروز شدم اما خوشبختانه توانستم با وجود شرایط سختی که وجود داشت پیروز شوم و به قهرمانی دست پیدا کنم.

مرد شماره یک تنیس ایران تصریح کرد: من از گذشته برای این مسابقات تمرینات فشرده‌ای داشتم و به دنبال کسب مقام قهرمانی این کاپ بودم که خوشبختانه با توجه به زحماتی که کشیده بودم توانستم به امر دست پیدا کنم.

وی با اشاره به تأثیر برگزاری چنین مسابقاتی در سطح تنیس ایران، افزود: برگزاری چنین مسابقات جایزه‌ بزرگی می‌تواند به ورزش تنیس کمک شایانی کند و امیدوارم برگزاری چنین تورنمنت‌هایی افزایش یابد و سبب شود انگیزه بازیکنان افزایش یابد.

شاه‌قلی با بیان اینکه تنیس ایران در سطح خود پیشرفت مناسبی داشته، خاطرنشان کرد: تنیس ایران در حد خود، خوب جلو رفته اما امیدوارم با توجه به پیشرفت مناسبی که در این چند وقت داشتیم، مسئولان توجه بیشتری به این ورزش داشته باشند.

انتهای پیام/ ب

نظر شما