شناسهٔ خبر: 18880442 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

موافقت با تقاضای استمهال سایت الف و اعلام رضایت شاکی روزنامه شرق

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران با بیان صادر نشدن رای در دادگاه مطبوعات امروز، گفت: دادگاه و اعضای هیات منصفه با درخواست استمهال سایت الف موافقت و شاکی روزنامه شرق هم از شکایت خود صرفنظر کرد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر کسائیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، اظهار کرد: دومین دادگاه مطبوعات سال 96 برای رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه شرق و سایت خبری الف و همچنین نویسنده مقاله روزنامه شرق در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی و با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات برگزار شد.
وی اتهام مدیر مسئول ونویسنده مقاله روزنامه شرق را افترا برشمرد که با شکایت فردی به نام عباس امیری فرد این دادگاه تشکیل شده است و گفت: بعد از طرح شکایت و خوانده شدن کیفرخواست، متهمان (مدیرمسئول و نویسنده مقاله روزنامه شرق) و وکلای آنان در جایگاه حاضر شده و در برابر اتهام وارده از خود و موکلشان دفاع کردند.
کسائیان با بیان اینکه شاکی روزنامه شرق بعد از بیان مطالبی ، در پایان اعلام رضایت کرد، ادامه داد: با اعلام رضایت شاکی، پرونده منع تعقیب خورد و رسیدگی به آن پایان یافت.
سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران سایت خبری «الف» را دومین پرونده مورد رسیدگی امروز در دادگاه مطبوعات عنوان کرد و گفت: در این پرونده به اتهام احمد توکلی مدیر مسئول سایت الف قرار بود رسیدگی شود که وی نسبت به محتوای شکایت و پرونده اظهار بی اطلاعی و از این رو درخواست استمهال کرده است که این درخواست او با موافقت دادگاه و اعضای هیات منصفه مطبوعات مواجه شد.
به گزارش ایرنا ، هفته گذشته نخستین دادگاه مطبوعات در سال 96 برای رسیدگی به پرونده نشریه «رمز عبور» و روزنامه ورزشی «گل» برگزار شد که رسیدگی به این دو پرونده هم به دلیل موافقت با درخواست استمهال نشریه رمز عبور و حضور نیافتن نماینده مدعی العموم ناتمام باقی ماند و به این ترتیب هیچ رایی در این دو هفته در دادگاه مطبوعات صادر نشده است.
اجتمام** 7329** 1569
خبرنگار: لیلا اسماعیل نژاد ** انتشار: علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

انتهای پیام /*

نظر شما