شناسهٔ خبر: 18867775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

باغ گل محمدی 4 هكتاری در حرم امامزاده سیدمحمد اقلید(ع) احداث شد

گروه اجتماعی: طبیعت دوستان شهرستان اقلید اقدام به کاشت ۲هزار اصله نهال گل محمدی و ۱۰۰ اصله نهال سنجد در حرم امامزاده سیدمحمد(ع) روستای کافتر این شهرستان كردند كه در آن یك باغ گل به مساحت 4 هزار متر مربع احداث شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، كاظم شهریاری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اقلید امروز، 26 فروردین‌ماه گفت: در راستای اشاعه فرهنگ زیبای طبیعت دوستی، انجمن همیاران و پاکسازان طبیعت با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، در یک برنامه خانوادگی و تور تفریحی و زیارتی اقدام به کاشت نهال گل محمدی در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) كرد.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم از این برنامه افزود: مراسم كاشت نهال در روز جمعه، 25 فروردین‌ماه جاری با حضور 70 نفر از اهالی این شهرستان برگزار شد كه طی آن این انجمن اقدام به کاشت ۲هزار اصله نهال گل محمدی و ۱۰۰ اصله نهال سنجد در حرم امامزاده سید محمد(ع) روستای کافتر اقلید كرد و در این برنامه با کاشت این نهال‌ها باغ گلی به مساحت ۴ هزار متر مربع به نام باغ گل محمدی ایجاد شد.

وی یادآور شد: هدف از برگزاری این برنامه توسعه فرهنگ زیست محیطی و حفظ و حراست از درختان است که این انجمن با فعالیت خود در این شهرستان با هدف ارتقای سطح فرهنگ طبیعت دوستی در اقلید فعالیت می‌كند.

شهریاری گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اقلید، مدیریت جهاد کشاورزی، اداره منابع طبیعی، هیئت امنا امامزاده، گروه همیاران طبیعت (هم‌اندیشان) آباده، آتش‌نشانی خنجشت، شرکت سبز فدک اقلید و جمعی از اهالی روستای کافتر در این برنامه خانوادگی و تور تفریحی و زیارتی و در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) حضور داشتند.

نظر شما