شناسهٔ خبر: 1880437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار رشت:

استکبار از تفکر ظلم ستیزی عاشورایان وحشت دارد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار رشت با بیان اینکه تقارن ۱۳ آبان با عاشورا بر روایت " هر روز عاشورا و همه جا کربلا است " تاکید دارد، گفت: استکبار از تفکر ظلم ستیزی عاشورایان وحشت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سید عیسی مهدوی عصر امروز در پنجمین نشست هماهنگی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به هجمه دشمنان علیه فرهنگ و تفکر عاشورایی، اظهار کرد: آن چیزی که مسلمانان را سرپا نگه می‌دارد فرهنگ عاشورایی است و استکبار این موضوع را به خوبی می‌داند.

وی با اعلام اینکه دشمنان شروع به ترویج تفکرات خشونت آمیز سلفی و داعش کرده‌اند، افزود: از این نظر برگزاری مراسم محرم امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به خصوص که با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تقارن دارد.

فرماندار رشت با بیان اینکه تقارن 13 آبان با عاشورا بر روایت " هر روز عاشورا  و همه جا کربلا است " تاکید دارد،گفت:استکبار از تفکر ظلم ستیزی عاشورایان وحشت دارد.

مهدوی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) برای قیام خود دو دلیل را بیان می‌کند، تصریح کرد: احیای ارزش‌های اسلامی و امر به معروف و نهی از منکر دلایل قیام امام هستند.

وی با اشاره به تصمیم فرمانداری رشت برای برگزاری مراسم روز عاشورا در مصلی رشت، افزود: پیش نهاد می‌کنیم که مراسم 13 آبان یک ساعت زودتر برگزار شود وسپس مردم به سمت مصلی به عنوان محور تجمع عاشورایی حرکت کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما