شناسهٔ خبر: 1880367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان:

سومین مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور لرستان در بروجرد راه اندازی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس دانشگاه پیام نور لرستان گفت: سومین مرکز تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور لرستان در بروجرد راه اندازی شد که پیش از این در دانشگاههای پیام نور مراکز خرم آباد و الیگودرز تحصیلات تکمیلی راه اندازی شده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، محمد رضا جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور لرستان حدود 30 هزار نفر در 75 رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند و 124 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور لرستان است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در استان لرستان نسبت سایر استان‎ها کمی دیرتر تشکیل شد و استان لرستان در سال 85 آخرین استانی بود که دانشگاه پیام نور در آن احداث شد.

رئیس دانشگاه پیام نور لرستان بیان کرد: در راستای توسعه تحصیلات تکمیلی و اخذ مجوز رشته روانشناسی اسلامی با گرایش مثبت گرا از شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، این رشته در دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند در این رشته می‌توانند برای تحصیلات در مقطع ارشد تحصیل در این مرکز دانشگاهی را انتخاب کنند.

جعفری عنوان کرد: سومین مرکز تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور لرستان در بروجرد راه اندازی شد که پیش از این در دانشگاههای پیام نور مراکز خرم آباد و الیگودرز تحصیلات تکمیلی راه اندازی شده بود که به حول قوه الهی این امکان نیز در دانشگاه پیام نور مرکز بروجرد فراهم شد.

انتهای پیام/ج

نظر شما