شناسهٔ خبر: 18721183 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

اولین ریزش در نامزدهای جمنا برای ریاست جمهوری

تنها چند ساعت پس از اعلام فهرست پنج نفره نامزدهای مورد نظر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به (جمنا) برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، پرویز فتاح رئیس كمیته امداد امام و یكی از این نامزدها انصراف خود را اعلام كرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از العالم، در اطلاعیه ای که در پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) منتشر شد آمده است : با توجه به اظهار محبت و حسن نظر اعضای محترم مجمع عمومی جبهه مردمی به جناب آقای فتاح، به آگاهی مردم می‌رساند همانگونه که بارها اعلام شده پرویز فتاح خدمتگزاری به ولی نعمتان و اقشار مستضعف جامعه را از مهم‌ترین رسالت‌های نظام اسلامی می‌داند.
ایشان هیچگونه قصد و برنامه‌ای برای نامزدی در انتخابات نداشته و نخواهند داشت و حضور نیافتن در جلسه امروز مجمع جبهه مردمی نیز به همین دلیل بود.
با توجه به نتايج انتخابات امروز جبهه مردمی، حميدرضا حاجی بابايی جايگزين فتاح می‌شود.
جمنا امروز سید ابراهیم رئیسی، مهرداد بذرپاش، محمد باقر قالیباف، پرویز فتاح و علیرضا زاکانی را به عنوان پنج نامزد مورد نظر خود در انتخابات آینده ریاست جمهوری اعلام کرده بود.
قرار است یکی از پنج نامزد در نهایت و پس از اعلام نظر شورای نگهبان، به عنوان نامزد نهایی مورد نظر جمنا مورد حمایت قرار گیرد.

نظر شما