شناسهٔ خبر: 18659311 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رونمایی از پهپاد جدید ارتش طی روزهای آینده

حجت الاسلام جلیلی صفت گفت:در حالی که دشمن ما را تحریم کرده است،طی روزهای آینده از پهپاد جدید ارتش رونمایی می شود.

صاحب‌خبر -

رونمایی از پهپاد جدید ارتش طی روزهای آیندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام جلیلی صفت،جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش صفت ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز با اشاره به ویژگی‌های دین اظهار کرد: دین بالاترین نقش را در زندگی انسان دارد و نیاز انسان به دین از همه چیز بیشتر است، براساس روایتی مومن در مسجد و عبادتگاه هماند ماهی در آب است.

وی ادامه داد: انسان با حضور در مجالس دینی پالایش می‌شود و آرامش مومنین با استماع آیات قرآن است.

جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی و دین مدارانه بود که رهبری این انقلاب را امام خمینی(ره) از تربیت یافتگان حوزه و مکتب امام صادق(ع) بر عهده داشتند.

حجت الاسلام جلیلی صفت با اشاره به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب با پیروزی خود به دنیا ثابت کرد که می‌توان با دست خالی و توکل به خدا، پیچیده ترین تشکیلات استکبار را شکست داد، دشمنی دشمنان اسلام و ایران با پیروزی انقلاب اسلامی با کشورمان آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ضد انقلاب داخلی و معاندان خارجی به صورت حساب شده شعار انحلال ارتش را سر دادند، آن‌ها می‌گفتند که ارتش طاغوتی است، اما در واقع هدف این افراد از بین بردن توان نظامی و دفاعی ایران بود.

جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش افزود: امام خمینی(ره) با شناخت و بصیرت خود بر استمرار فعالیت ارتش تاکید کردند، این اقدام همه معادلات سیاسی دشمن را به هم ریخت.

حجت الاسلام جلیلی صفت بدنه ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی را سربازان ولایی و انقلابی دانست و تصریح کرد: آن‌ها در روز نوزدهم بهمن ماه سال 1357 با امام خمینی(ره) بیعت کردند.

وی ادامه داد: یک روز پس از شروع جنگ تحمیلی، 140 فرونده جنگنده ارتش کشورمان، مراکز مهم و پایگاه‌های دشمن بعثی را بمباران کردند و این اقدام محاسبات دشمن را به هم ریخت.

جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش افزود: دشمنانی که برای کشورمان رجزخوانی می‌کنند، فراموش کردند که ملت ایران در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار را به اسارت گرفت.

حجت الاسلام جلیلی صفت با اشاره به عاقبت حمله به ایران اظهار کرد: اگر استکبار و دشمنان ما دست از پا خطا کنند، نیروهای نظامی کشورمان همه زرادخانه‌های صهیونیست‌ها را با موشک‌های مختلف نشانه خواهند گرفت و این از برکت انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در ایام اعتکاف بیش از 20 هزار نفر از نیروهای جوان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مساجد معتکف شدند و هزار وعده نماز جماعت به صورت همزمان در پایگاه‌های ارتش برگزار می‌شود.

جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: رهبر معظم انقلاب دانشگاه افسری امام علی(ع) را فیضیه ارتش معرفی کردند.

حجت الاسلام جلیلی صفت با اشاره به عملکرد سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: به برکت انقلاب اسلامی و حضور سفیران حوزه علمیه در ارتش جمهوری اسلامی، شاهد گسترش فضای معنوی در این نیروهستیم.

وی ادامه داد: دشمن بداند تا جان در بدن داریم، جان خود را در راه امام حسین(ع) فدا خواهیم کرد و چنین مکتبی شکست نمی‌خورد. نظام جمهوری اسلامی با اتکا به همراهی و وحدت مردم در چهار دهه اخیر از گردنه‌های مختلف عبور کرده و امروز نیز از تحریم‌های اقتصادی دشمن عبور می‌کند.

جانشین سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: طی روزهای آتی از پهپاد جدید ارتش رونمایی خواهد شد، این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که دشمن ما را تحریم کرده است.

انتهای پیام/ش

سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم

نظر شما