شناسهٔ خبر: 18625930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راه اردبیل خبر داد

یک کشته و دو مصدوم در تصادف جاده اردبیل - سرچم

R41374/P41362/S6,49/CT15

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: عصر امروز حادثه ناگوار تصادف در محور اردبیل - سرچم یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت.

صاحب‌خبر -

سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار کرد: عصر امروز بار دیگر حادثه ناگوار تصادف در محور اردبیل - سرچم اتفاق افتاد و یک کشته و دو مصدوم برجای گذاشت که در حال حاضر یک کشته دیگر به جمع سه کشته‌ تصادفات ایام تعطیلات نوروزی اضافه شد.

وی گفت: امروز واژگونی خودرو 206 در جاده اردبیل به سرچم محدوده آق‌کند متاسفانه یک کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت و سبب ایجاد غم و ناراحتی در بین مردم شد که عدم احتیاط در رانندگی دلیل اصلی این حوادث تلخ و ناگوار است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به این‌که عدم رعایت نکات ایمنی همیشه سبب بروز حوادث ناگوار می‌شود، افزود: ما از عموم مردم و به ویژه رانندگان انتظار داریم که رعایت نکات ایمنی را مبنای کار خود قرار دهند تا دیگر شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری در منطقه نباشیم و سال خوب و خوشی را کنار همدیگر رقم بزنیم.

فتاحی بیان کرد: توجه به هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی در رابطه با کاهش آمار تصادفات می‌تواند بسیار موثر عمل کند که امیدواریم این موضوع مورد توجه قرار بگیرد، چرا که متاسفانه عدم توجه به این هشدارها توسط رانندگان سبب افزایش آمار کشته‌های تصادفات در استان شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با در نظر گرفتن نکات ایمنی از این پس وقوع تصادفات در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان کاهش یابد و استرس و ناراحتی ما به ویژه در این ایام از سال بیشتر از این نشود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما