شناسهٔ خبر: 18625847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

معاون فرماندار رضوانشهر:

یوم الله 12 فروردین نماد همبستگی آحاد ملت در راستای تحقق جمهوری اسلامی است

گروه اجتماعی: چراغی گفت: یوم الله 12 فروردین نماد اراده، عزم ملی، همدلی و هبستگی آحاد ملت شریف ایران اسلامی در راستای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 10 اسفند در جلسه ستاد پاسداشت یوم الله 12 فروردین این شهرستان،  ضمن تبریک سال نو، با بیان اینکه دوازدهم فروردین سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: یوم الله 12 فروردین نماد اراده، عزم ملی، همدلی و هبستگی آحاد ملت شریف ایران اسلامی در راستای تحقق استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: ملت عزیز ایران اسلامی با حضور همیشه در صحنه خود در پیروی محض از ولایت فقیه و رهبری امام راحل توانستند نظام جمهوری اسلامی را قاطعانه تثبیت کنند لذا ما باید این روز را پاس بداریم و در راستای اعتلای نظام تلاش نماییم.

چراغی تصریح کرد: به جهت اینکه 12 فروردین امسال مصادف است با سالروز شهادت حضرت امام علی النقی(ع) لذا وظیفه ما است که با حفظ حرمت ائمه اطهار(ع) این روز را گرامی بداریم. می طلبد با یک فضاسازی مناسب و تبلیغات محیطی برنامه های خوبی در سطح شهرستان داشته باشیم.

معاون فرماندار رضوانشهر از همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شهرستان درخصوص همکاری و تعامل در راستای اجرای برنامه ها و توسعه عمران و آبادانی شهرستان در طول سال 95 تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد: با توجه به نامگذاری سال 96 توسط رهبر فرزانه انقلاب به نام سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» می طلبد که همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی شهرستان در راستای تحقق شعار سال از حداکثر ظرفیتها استفاده کنند.

نظر شما