شناسهٔ خبر: 18625677 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راه استان بوشهر:

تصادفات فوتی در استان بوشهر ۳۰ درصد کاهش یافت

R41363/P41362/S6,53/CT1

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با رعایت قوانین و مقررات، همکاری و مشارکت رانندگان در جاده‌های استان بوشهر با پلیس راه، تصادفات فوتی در این استان ۳۰ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه جاده‌های استان بوشهر دارای ترافیک نیمه سنگین و روان است اظهار داشت:  تردد خودروها در  خروجی سه محور دیلم به خوزستان، دالکی به کنارتخته و جم به فیروزآباد دارای حجم ترافیک بالایی است که رانندگان در تردد در این محورها احتیاط لازم با سرعت مطمئنه مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه حجم  ترافیک در خروجی سه محور یاد شده افزایش یافته است تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی در محورهای مختلف استان بوشهر به ویژه خروجی دیلم به خوزستان، دالکی به کنارتخته و جم به فیروزآباد مورد توجه رانندگان  باشد.

 رئیس پلیس راه استان بوشهر از کاهش تصادفات جرحی، فوتی و خسارتی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبرداد و گفت: از زمان اجرای طرح نوروزی تاکنون تصادفات فوتی در جاده‌های استان بوشهر 30 درصد کاهش یافته است.

پاپری با تاکید بر پرهیز از تخلفات حادثه ساز در محورهای استان بوشهر افزود: سبقت و سرعت غیرمجاز، تجاوز به چپ، و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله تخلفات رانندگی است که لازم است رانندگان برای جلوگیری از سوانح و حادثه از تخلفات یاد شده پرهیز کنند.

وی با تاکید بر بسته نگه داشتن کمربند ایمنی هنگام رانندگی تصریح کرد: استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تخلف محسوب می‌شود که با رانندگانی که قوانین تعیین شده رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر بااشاره به بارش باران در استان بوشهر تاکید کرد:  با توجه به آغاز موج جدید بارش باران در استان بوشهر و لغزندگی سطح جاده‌ها به رانندگان توصیه می‌شود با احتیاط رانندگی و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما