شناسهٔ خبر: 18625385 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد

ترافیک پرحجم و روان در همه محورهای مازندران/ محدودیت‌های ترافیکی تا 15 فروردین ادامه دارد

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: رفت و آمد خودروها در همه محورهای این استان، پرحجم و روان است.

صاحب‌خبر -

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است، البته در برخی مقاطع در محدوده تونل شماره یک و نارنجستان محور هراز و دزبن و پل زنگوله محور کندوان شاهد ترافیک نیمه‌سنگین و روان هستیم.

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد:‌ محدودیت‌های ترافیکی دور دوم سفرهای نوروزی از امروز با هدف تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز گره ترافیکی در محورهای مازندران آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 96 ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: مسافران نوروزی به محدودیت‌های ترافیکی توجه کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

قدمی با تأکید بر ضرورت توجه به بحث مدیریت سفر، خاطرنشان کرد: بهترین زمان بازگشت از سفرهای نوروزی روز جمعه است که توصیه ما به مسافران این است به این مسائل توجه کنند تا گرفتار صف‌های طولانی ترافیک نشوند.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین موضوع توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب است و رانندگان با توجه به این موضوع درحقیقت سلامتی خود و خانواده را تضمین می‌کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ن

برچسب‌ها:

نظر شما