شناسهٔ خبر: 18624740 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

اميدوارم شانس به ما رجوع کند تا بتوانيم در ليگ برتر بمانيم

مربي تيم فوتبال سياه‌جامگان گفت: موفقيت تيم ملي را تبريک مي‌گوييم و اينکه به عنوان تيم اول به جام جهاني برويم نقطه عطفي است.

صاحب‌خبر -

اکبر ميثاقيان سرمربي تيم فوتبال سياه جامگان در نشست خبري حاضر نشد و دستيارش اکبر محمدي به نشست آمد که در نشست خبري پيش از بازي با نفت تهران اظهارداشت: موفقيت تيم ملي را تبريک مي‌گوييم اينکه به عنوان تيم اول به جام جهاني برويم نقطه عطفي است همچنين براي عبدالله ويسي آرزوي سلامتي مي‌کنم. از بازيکنانمان هم تشکر مي‌کنم که در تعطيلات نوروز براي تمرين آمدند.

وي ادامه داد: ما مقابل استقلال و سپاهان با بدشانسي مساوي کرديم چرا که گل اول را مي‌زديم اما به دليل يکسري کمبودها مثل کمبود بازيکن مساوي مي‌کرديم، تعدادي از بازيکنان به دليل مشکلات مالي در نيم‌فصل از ما جدا شدند و تعدادي از بازيکنان هم مصدوم هستند، ما کمبود نفر داريم و اين موضوع باعث شده تا برخي از پست‌ها بالانس نباشد، اين مسئله براي ما نگران کننده است از طرفي در اين چند وقت مالک باشگاه سعي کرده شرايط مالي بهتري را فراهم کند که البته کافي نيست. بايد همه سعي خودمان را بکنيم تا مشکلات به حداقل برسد و روند رو به رشد خودمان را ادامه دهيم آن هم مقابل تيم خوب نفت که کادر فني خوبي دارد، اميدوارم با حمايت همه جانبه مسئولان استان خراسان رضوي، اين سهميه در ليگ برتر باقي بماند.

مربي تيم فوتبال سياه‌جامگان در مورد دليل غيبت اکبر ميثاقيان در نشست گفت: ميثاقيان به پروازش براي حضور در اين نشست نرسيد و به احترام اصحاب رسانه من آمدم و اگر قرار است عذرخواهي کنند من اين کار را انجام مي‌دهم.

وي در مورد اينکه سياه‌جامگان 10 هفته است پيروز نشده، گفت: بله چندين هفته است که نبرده‌ايم اما شرايطمان اميدوارکننده است. تيم استقلال که بعد از چند هفته پيروز شد مقابل ما متوقف شد البته اين براي ما کافي نيست سپاهان هم که قبل از بازي با ما پيروز شده بود توانستيم آن را متوقف کنيم، اميدوارم به اولين بردمان بعد از چند بازي دست پيدا کنيم. فرمول موفقيت در فوتبال يعني 70 درصد سخت‌کوشي و 30 درصد شانس، اميدوارم اين شانس به ما رجوع کند تا بتوانيم در ليگ برتر بمانيم.

وي افزود: شرايطمان تا يکي دو هفته پيش با چهارتيمي که در جدول بالاي ما بودند به يک شکل بود اما اين 3-4 تيم اکنون فاصله‌اي با ما پيدا کرده‌اند که اين فاصله هم زياد نيست. ما پله پله بالا مي‌رويم، به همه بازي‌ها به شکل حذفي نگاه مي‌کنيم، بازي‌ها بسيار حساس هستند و هر بازي براي خودش يک فينال محسوب مي‌شود. مقابل حريفان مستقيممان يعني نفت آبادان و ماشين‌سازي بايد حداکثر امتياز را بگيريم، اگر بتوانيم 10-12 امتياز تا پايان ليگ بگيريم مي‌توانيم سهميه خود را در ليگ برتر حفظ کنيم.

نظر شما