شناسهٔ خبر: 18624552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

گزارش

صدرنشینی وینکو در روز تساوی دقیقه93 نساجی وخونه به خونه+جدول لیگ یک

سپید رودی ها با این شکست 51 امتیازی ماندند تا با توجه به برد گل گهر از رقیب خود در صدر جدول 2 امتیاز فاصله بگیرند و به رده دوم سقوط کنند. البته با توجه به تساوی پارس جنوبی به سقوط سپید رود در جدول تنها یک پله باقی ماند.

صاحب‌خبر -
با شروع بازی ها در سال 96 تیم گل گهر سیرجان با گلزنی مهرداد آوخ مقابل خیبر خرم آباد توانست در حضور تیم های متمول صدرنشین لیگ یک شود.

به گزارش تابناک ورزشی، سیرجانی ها با گلزنی مهرداد آوخ در دقیقه 21 سه امتیاز بازی هفته بیست و نهم را دشت کردند و خود را صدرنشین کردند. برد نفت مسجدسلیمان  مقابل سپیدرود این موضوع را تثبیت کرد.گل گهر با پیروزی در این بازی و کسب 3 امتیاز آن 53 امتیازی شده و کسب چنین امتیازی در لیگ یک جزو اتفاقات کمتر دیده شده در این رقابت هاست. اگرچه 5 بازی دیگر تا پایان این رقابت ها فرصت مانده است.

برد بموقع ملوان مقابل قعرنشین
ملوان بندر انزلی در اولین دیدار خود در سال 96 موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم انتهای جدول اما پر تلاش استقلال اهواز را شکست دهد تا سه امتیاز با ارزش را کسب کند.
در این دیدار حسین قنبری و محمد آبشک هر دو گل ملوان را در نیمه اول وارد دروازه استقلال اهواز کردند تا تک گل آبی ها اهوازی تغییری در نتیجه این دیدار ایجاد نکند. البته ملوانان در این بازی یک ضربه پنالتی را نیز از دست دادند تا برد آنها برابر تیم انتهای جدول تا آخرین لحظات بازی در هاله ای از ابهام قرار بگیرد و تهدید شود.
شاگردان مایلی کهن پس از هفته نبردن، در این دیدار توانستند حریف خود را شکست دهند تا مجموع امتیازات این تیم به 50 برسد و با توجه به تساوی پارس جنوبی جم برابر فجرسپاسی، با این تیم رده سوم جدولی هم امتیاز شدند. انزلی چی ها حالا با گل گهر سیرجان صدرنشین تنها 3 امتیاز فاصله دارند.

سپیدرود باخت و صدرنشینی پرید
باخت بد موقع سپید رود رشت برابر شاگردان محمود فکری در مسجد سلیمان باعث شد تا قرمزهای رشتی بعد از هفته ها صدرجدول را به شاگردان بگوویچ تحویل بدهند.
شاگردان علی نظرمحمدی در این دیدار که در مسجد سلیمان برگزار شد با گل دقیقه 63 احمد داوودی بازنده شد.سپید رودی ها با این شکست 51 امتیازی ماندند تا با توجه به برد گل گهر از رقیب خود در صدر جدول 2 امتیاز فاصله بگیرند و به رده دوم سقوط کنند. البته با توجه به تساوی پارس جنوبی به سقوط سپید رود در جدول رده تنها یک پله باقی ماند. 

مس دوباره در کورس مدعیان 
مس کرمان و آلومینیوم اراک در حالی در هفته بیست و نهم به یکدیگر رسیدند که هفته گذشته را با باخت پشت سر گذاشته بودند و توقف آنها باعث شد که آنها کمی از کورس این رقابت ها دور شوند.
 مس فقط یک موقعیت گلزنی داشت که توسط مجتبی محبوب مجاز در دقایق ابتدایی به ثمر رسید و اکثر موقعیت های شان به در بسته خورد. مس کرمان با 3 امتیاز این بازی 48 امتیازی شد و باتوجه به پیروزی ملوان مقابل حریف و کسب تساوی پارس در همان جایگاه پنجم ماند.

توقف پارس جم مقابل فجر با اراده شاغلام
فجر با هدایت غلام پیروانی در مقابل حریفان بالای جدولی همیشه بالاتر از حد انتظار نشان داده است.
 پارس جم که تا به اینجا رکورددار 16 هفته بی شکستی است در این هفته با وجود موقعیت مناسبی که برای شان رقم خورده بود و کسب 3 امتیاز این بازی از قافله عقب ماندند اگرچه آنها با تک امتیاز این بازی با توجه به تفاصل گل بهتر بالاتر از ملوان قرار گرفته اند.فجرسپاسی نیز با تک امتیاز این بازی در همان جایگاه خود باقی ماند. آنها برای فرار از این منطقه باید تلاش بیشتری در 5 هفته پایانی داشته باشند.

دقیقه 93، دو  امتیاز از چنگ بابلی‌ها پرید
تیم اکسین البرز که با سرمربیگری یحیی گل محمدی یکی از تیم هایی به شمار می رفت که همچنان امیدوار به صعود بود با کسب تساوی دیرهنگام در دیداری خانگی تا حدود زیادی از حضور در میان دو تیم بالایی جدول و صعود به لیگ برتر ناامید شد.شاگردان گل محمدی در شرایطی این دیدار را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند  که تا ثانیه های پایانی از میهمان خود با گل دقیقه 69 حمید کاظمی عقب بودند، اما گل مسح زاهدی در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا تیم اکسین البرز 41 امتیازی شود و رتبه نهم را در اختیار داشته باشد.

در مقابل تیم خونه به خونه که با نادر دست نشان امیدواری زیادی برای صعود داشت با دریافت گل دقایق پایانی، پیروزی ارزشمندی را از کف داد که می توانست فاصله آنها را صدر جدول را به 8 امتیاز کاهش دهد، اما این اتفاق رخ نداد تا خونه به خونه 45 امتیازی شود و رتبه هشتم را به خود اختصاص دهد.

درخشش عباس‌زاده برای توقف بادران
نساجی قائمشهر با گلزنی دبل محمد عباس زاده آقای گل لیگ یک در دقیقه 93 به تساوی 2 ـ 2 مقابل بادران رسید. تیم ربیعی باز هم بازی از پیش برده را با نتیجه 2 ـ 2 به پایان برد و باز هم 3 امتیاز را با یک امتیاز معاوضه کرد. گل های این بازی توسط مسعود ریگی(20) و بهتاش میثاقیان(30) برای بادران  و محمد عباس زاده با 2 گل در دقایق 43 و 92 بازی را به تساوی کشاند. البته نساجی هم با وجود محمد عباس زاده ای که دو هفته ای از میادین دور بود و انگیزه گلزنی اش در روزهای نبودش بیشتر شده بود با هدف کسب نتیجه مقابل بادرانی ها حاضر شده بودند که در نهایت امتیازات این بازی بین دو حریف تقسیم شد.

لیگ یک/صدرنشینی وینکو در روز تساوی دقیقه93 نساجی وخونه به خونه

نظر شما