شناسهٔ خبر: 18623815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد :

توزیع 36 هزار پکیج آموزشی زیست محیطی و کیسه زباله در روز انس با طبیعت

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد از توزیع 36 هزارپکیج آموزشی زیست محیطی و کیسه زباله در روز انس با طبیعت در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سید اسدالله هاشمی با اعلام این خبر گفت : در6 شهرستان استان 18 هزارپکیج آموزشی و18 هزار کیسه زباله درروز 13فروردین بین گردشگران توزیع خواهد شد.

وی در دهمین روز از فروردین ماه 95 با اعلاماین خبر گفت : در 13 فروردین روز انس با طبیعت  18 هزار پکیج آموزشی زیست محیطی به همراه 18 هزار کیسه زباله در بین گردشگران و مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود : در صورت مساعد بودن وضعیت هوا در هر 6 شهرستان استان بطور همزمان توزیع پکیج آموزشی زیست محیطی و کیسه زباله  را در بینگردشگران خواهیم داشت.

هاشمی با اشاره به اینکه این پکیج ها در نقاط حساس و گرشگر پذیر هر شهرستانانجام می گیرد افزود : راس ساعت 8 صبح روز 13 فروردین بطور همزمان در هرشهرستان 3 هزار پکیج آموزشی و کیسه در بین مسافران و گردشگران توزیع خواهد شد ,کما اینکه همزمان با توزیع این بسته های آموزشی کارشناسان به توضیح , توصیه های زیست محیط می پردازند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در پایان ضمن نقاضا از مسافران و گردشگران برای مطالعه این پکیج های آموزش و  رعایت کردن توصیه های بیان شده در آن به مکانهای توزیع این پکیج های آموزشی در شهرستانها و مرکز استان اشاره کرد و گفت : شهرستان بویراحمد-  منطقه گردشگری سرنجلکل  ,  شهرستان بهمئی -  منطقه حفاظت شده تنگ سولک  , شهرستان باشت -  منطقه گردشگری شلالدون , شهرستان گچساران - منطقه حفاظت شده دشتک دیل , شهرستان دنا  - منطقه حفاظت شده کوه گل و دشتک سی سخت و نیز شهرستان چرام -  منطقه گردشگری چشمه بلقیس - ورودی و خروجی تنگ پیرزال خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما