شناسهٔ خبر: 18622946 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

بیش از 15 هزار نفر از خانواده های فرهنگیان در استان اسکان داده شده اند

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تا پایان روز نهم فروردین امسال 274 خانواده شامل 990 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان زنجان، رهبر طوماری افزود: تا پایان روز نهم فروردین امسال 274 خانواده  شامل 990 نفر در مراکز اسکان فرهنگیان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان تعداد نفرات اسکان داده شده بر مبنای روزهای اقامت را در این تاریخ 1582 نفر روز اعلام کرد و افرود: در مجموع روزهای پذیرش فرهنگیان از 27 اسفند سال قبل تا 9 فروردین ماه، در کل استان به تعداد 4345 خانواده خدمات اسکان ارائه شده است.

وی تعداد نفرات پذیرش شده در این مدت را 15 هزار و 647 نفر برشمرد و گفت: با احتساب تعداد روزهایی که مهمانان فرهنگی در استان اقامت داشته اند 25 هزار و 33 نفر روز تا 9 فروردین در مدارس استان اسکان یافته اند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، ارتقای امکانات و خدمات ارائه شده نسبت به سال قبل را از جمله برنامه های اسکان در سال جدید عنوان کرد و افزود: علاوه بر تجهیز و ارائه خدمات مطلوب به خانواده های فرهنگیان، امسال با افزایش بیش از 50 درصدی پذیرش فرهنگیان مواجه بودیم .

وی تعداد مدارس مورد نظر جهت اسکان را 76 مدرسه و 760 کلاس اعلام کردو گفت: از این تعداد 280کلاس مربوط به مدارس شهر زنجان می باشد.

نظر شما