شناسهٔ خبر: 18621496 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش پراکنده باران در استان تهران

تهران- ایرنا- اداره کل هواشناسی استان تهران با اعلام اینکه روز پنجشنبه آسمان استان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد است برای بعضی از ساعات بارش پراکنده پیش بینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از اداره کل هواشناسی استان تهران؛ با نزدیک شدن سامانه بارشی از بعدازظهر جمعه (فردا) به تدریج افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات شرقی استان، بارش پراکنده از اوایل شب در ارتفاعات مرکزی استان و بارش باران و برف از اواخر وقت در استان پیش بینی می شود.
براساس این گزارش در روز شنبه با نفوذ جریانات ضمن تقویت بارش، وضعیت جوی استان نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد، گاهی رعد و برق در ارتفاعات، بارش باران و برف پیش بینی می شود.
براساس بررسی و تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش بینی هواشناسی همچنین در روز شنبه در مناطق جنوبی استان تهران و ارتفاعات وزش باد شدید انتظار می رود.
کمینه و بیشینه دمای شهر تهران در روزپنجشنبه (10و20)، جمعه (13 و 22) و شنبه (12 و 20) پیش بینی می شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: ایستگاه های فیروزکوه-امین آباد با منفی 3 درجه و فرودگاه امام خمینی (ره) با 22 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان در 24 ساعت گذشته بودند.
برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجید بروجردی - انتشار: محمد آجورلو
تهرام/1109//1348

انتهای پیام /*

نظر شما