شناسهٔ خبر: 18621461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران:

موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشد/ترافیک نیمه سنگین غرب تهران

شهریار- جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران با بیان اینکه هنوز موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشده گفت: در محورهای غرب استان تهران ترافیک نیمه سنگین است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ محمد رضا محمودوند در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هنوز موج برگشت از سفرهای نوروزی آغاز نشده است، اظهار داشت: ترافیک آزاد راه تهران- قم و تهران- ساوه در هر دو مسیر نیمه سنگین است که صبح ها در مسیر خروج از تهران و عصرها در مسیر ورود به تهران بر حجم ترافیک افزوده می شود.

وی از مسافران نوروزی خواست بازگشت خود از سفر را به روزهای پایانی تعطیلات موکول نکنند و افزود: درخواست ما از مسافران عزیز این است که با آرامش و به دور از عجله و شتابزدگی رانندگی کنند.

جانشین رئیس پلیس راه غرب استان تهران ادامه داد: رانندگی با خستگی، عدم توجه به جلو، شتابزدگی و عجله در رانندگی از مهمترین علل وقوع حوادث رانندگی و تصادفات هستند و از رانندگان عزیز می خواهیم با علم به این موضوع از رانندگی همراه با خستگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تعدادی کانکس برای استراحت رانندگان در محورهای آزاد راه تهران- قم و تهران- ساوه در نظر گرفته شده است اضافه کرد: از رانندگان عزیز درخواست داریم با مشاهده کوچکترین آثار خستگی در خود از ادامه راه منصرف شده و در این کانکس ها توقف کرده و همراه با استراحت، پذیرایی شده و پس از رفع خستگی به مسیر خود با آرامش کامل ادامه دهند.

نظر شما