شناسهٔ خبر: 18621417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

حرم رضوی هنگام تحویل سال شاهد حضور 3 میلیون نفر زائر بود

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: در لحظه تحویل سال حرم مطهر رضوی میزبان بیش از ٣ میلیون زائر و مجاور بود و این نشان‌دهنده عشق و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت(ع)است.

صاحب‌خبر -
به گزارش نما به نقل از میزان، سید مرتضی بختیاری در جمع زائران امام زاده یحیی بن زید(ع) در بخش میامی اظهار داشت: پیام انقلاب اسلامی و مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض توسط همین بزرگواران و اجداد مطهرشان در بین مردم دلداده اهل بیت(ع) منتشر شد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری بیان داشت: امیدواریم با تکیه بر توان و استعداد نیروهای مومن و جوان کشورمان شاهد تحقق اهداف مدنظر برای توسعه و تعالی ایران اسلامی باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: کتاب شریف صحیفه سجادیه که یادگار نورانی حضرت زین‌العابدین(ع) برای جهانیان است، توسط همین امامزاده واجب التعظیم گردآوری شده است.

وی افزود: فرزندان بزرگوار ائمه اطهار(ع) برای احقاق حق و دفاع از ولایت جان مبارکشان را تقدیم کردند و سفیران پیام تاثیرگذار اهل بیت(ع) شدند تا این مسیر برای امروز و همیشه ادامه داشته باشد.

بختیاری اذعان داشت: در لحظه تحویل سال حرم مطهر رضوی میزبان بیش از ٣ میلیون زائر و مجاور بود و این نشان‌دهنده عشق و ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

وی گفت: بحمدالله تحول و توسعه‌ای که در حرم مطهر امام زاده یحیی بن زید بن‌علی(ع) صورت گرفته سبب شده که سالانه پذیرای 5 میلیون زائر از سراسر کشور و جهان اسلام باشد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در پایان گفت: امیدواریم با مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان، با تعریض و بهسازی جاده میامی، مشکل عبور و مرور به این منطقه به زودی برطرف شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، معاون زیارت استانداری و مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اقداماتی که در حوزه‌های فرهنگی، تبلیغی و رفاهی برای زائران تدارک دیده شده بود، نیز بازدید کردند.

نظر شما