شناسهٔ خبر: 18621347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمدی: با 10-12 امتیاز دیگر در لیگ می مانیم/ می خواهیم نفت تهران را ببریم

71486

مربی سیاه جامگان معتقد است که تیمش با 10 الی 12 امتیاز دیگر در لیگ برتر باقی می ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، اکبر محمدی مربی تیم سیاه جامگان مشهد در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: موفقیت های اخیر تیم ملی کشور را به مردم ایران تبریک می گویم. این یک نقطه عطف برای فوتبال ماست و ما به نزدیکی جام جهانی روسیه رسیده ایم. از بازیکنان سیاه جامگان متشکرم که در این مدت تحمل بالایی داشتند و خیلی خوب جمع شدند. دو بازی قبلی با بدشانسی به تساوی کشیده شد. در مقابل استقلال و سپاهان ما گل اول را زدیم ولی به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. در برخی پست ها ما کمبود نفر داریم و همین شاید نگران کننده باشد. در این چند وقت اخیر هم مدیران تلاش کردند تا مشکلات را کم کنند. روند روبه رشدی را داشته ایم و می خواهیم برابر نفت به پیروزی برسیم. امیدوار هستیم تا با حمایت مسئولان خراسان رضوی سهمیه را حفظ کنیم.
وی درباره غیبت میثاقیان در نشست خبری و اینکه چرا سیاه جامگاه مدت هاست نبرده است، گفت: پرواز میثاقیان به گونه ای بود که به این نشست نمی رسید. اما درباره سوال دومتان باید بگویم که درست است نبرده ایم ولی روند ما رو به رشد است و ما می توانستیم سپاهان را در مشهد ببریم. ما امیدوار هستیم که در این بازی بتوانیم اولین برد را کسب کنیم. خیلی هم امیدواریم که در لیگ بمانیم. در فوتبال 70 درصد سخت کوشی است،  باقی شانس است و امیدوارم بتوانیم در لیگ بمانیم.
مربی سیاه جامگان درباره مصاف هفته آخر تیمش برابر پرسپولیس، عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر تیم های بالایی ما فاصله گرفته اند. ما امیدواریم پله پله بالا برویم و همه بازی ها را هم به چشم بازی های حذفی نگاه می کنیم. ما به دیدارهایمان به این شکل نگاه می کنیم که هر بازی یک فینال است. امیدوارم که بتوانیم در بازی های مستقیم و رو در رو حداکثر امتیاز را بگیریم. اگر 10-12 امتیاز بگیریم می توانیم در لیگ بمانیم.

انتهای پیام

نظر شما