شناسهٔ خبر: 18621318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر ارتباطات در بندر نوشهر:

امیدواریم ‌شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم‌

R41358/P1377/S6,74/CT11

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ارتقا شاخص تولید گفت: امیدواریم با رونق تولید و اشتغال در کشور شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نوشهر، محمود واعظی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان‌های نوشهر، کلاردشت و چالوس در بندر نوشهر اظهار داشت: امیدواریم مسئولان خادمان واقعی ملت باشند و شاهد وضعیت بهتری برای رفاه مردم باشیم.

وی افزود: توفیق خدمت‌رسانی به مردم نصیب هر فردی نمی‌شود و باید از این فرصت به دست آمده نهایت بهره‌گیری صورت گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه شهرستان‌های غرب مازندران با کمبود منابع آبی مواجه هستند، تصریح کرد: امیدواریم با همت نمایندگان مجلس و مسئولان استانی بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

واعظی با بیان اینکه همدلی، صمیمت و همکاری بین مسئولان استان را باید به فال نیک بگیریم، افزود: آرامشی که امروز در استان ایجاد شده سبب توسعه متوازن و رفع عقب ماندگی‌های استان خواهد شد.

وزیر معین دولت در مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون ارتباط بین مردم و مسئولان بسیار نزدیک شده است، گفت: باید از این موهبت خدادادی برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه سال 96 باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‌های اساسی برداریم، افزود: امیدواریم با رونق تولید و اشتغال در کشور شاهد کاهش نرخ تورم و افزایش رفاه اقتصادی در جامعه باشیم.

واعظی با بیان اینکه شاخص‌های کشاورزی، صنعت و خدمات در مازندران روند مطلوبیت دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت رشد و سازندگی خطه شمالی ایران گام برداریم.

به گزارش تسنیم، وزیر ارتباطات پس از این نشست از برج بندر نوشهر بازدید و در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران در فرمانداری نوشهر شرکت کرد.

نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی مازندران دقایقی پیش با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد.

انتهای پیام/

نظر شما