شناسهٔ خبر: 18621133 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید بیش از 3 هزار نفر از غرفه های آرامش بهاری در لارستان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از بازدید 3 هزار و 300 نفر از غرفه های آرامش بهاری در اماکن متبرکه این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خیرالله محمودی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه امامزادگان باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند همه ساله در ایام تعطیلات نوروز طرح آرامش بهاری را در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می کنند.
 
محمودی افزود: هدف از اجرای طرح آرامش بهاری آشنائی زائران، مسافران و مجاورین بقاع متبرکه با آموزه های دینی، سبک زندگی اسلامی و ایجاد فضای معنوی و روح بخش است.
 
وی با اشاره به اینکه در طرح آرامش بهاری که از روز پایانی اسفندماه تا 13 فروردین ماه هر سال برگزار می شود، تصریح کرد: برنامه های سخنرانی چندرسانه ای، مشاوره خانواده، پاسخگوئی به مسائل شرعی و کودک و نوجوان درغالب خیمه معرفت دینی با حضور مبلغین دینی اجرا می شود.
 
محمودی اظهار داشت: امامزادگان میر ابول به (ع) بیرم با ۱ هزار و ۵۰۰، میر علی بن الحسین(ع) با ۱ هزار، میر ابراهیم(ع) با ۶۰۰، شاه زندو بیرم با ۴۰۰، میر احمد با ۵۰۰ و سلطان محمود ۳۰۰ بازدیدکننده را به خود اختصاص داده اند.
انتهای پیام/ر

نظر شما