شناسهٔ خبر: 18620909 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه:

کودک ۳ ساله در رودخانه الوند قصرشیرین غرق شد

R41380/P1377/S6,68/CT1

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه گفت: جسد کودک ۳ ساله غرق شده در رودخانه الوند قصرشیرین صبح امروز پیدا شد.

صاحب‌خبر -

پیمان یاوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه از پیدا شدن جسد کودک 3 ساله غرق شده در رودخانه الوند قصرشیرین خبر داد و‌ اظهار داشت: ساعت 9:30 صبح امروز بعد از جستجوهای مکرر نیروهای امداد و نجات جسد کودک 3 ساله غرق شده به نام احمد رضا رشیدی پیدا شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه با اشاره به اینکه بعد از گزارش غرق شدن این کودک از سوی نیروهای پلیس در ساعت 14:30 ظهر گذشته عملیات جستجوی پیکر این کودک آغاز شد، گفت: این جستجو به محض اطلاع از این حادثه از سوی نیروهای امدادی شروع و تا ساعت 20 روز گذشته ادامه داشت.

یاوری با بیان اینکه این عملیات جستجو در ساعت 20 شب متوقف شد، افزود: ساعت 6 صبح امروز بار دیگر عملیات جستجو آغاز تا اینکه صبح امروز ساعت 9:30 پیکر این کودک در رودخانه الوند قصرشیرین پیدا شد.

وی با اشاره به اینکه این عملیات دو روزه جستجو توسط سه تیم غواص، یک قایق و دو دستگاه خودروی امداد و نجات هلال احمر استان انجام شد، عنوان کرد: هم اکنون جسد این کودک به پزشک قانونی شهرستان قصرشیرین منتقل شده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر کرمانشاه با اشاره به بارندگی‌های اخیر استان و امکان خطر سیلابی شدن رودخانه‌ها اظهار کرد: توصیه می‌شود مسافران و شهروندان از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و دره‌هایی که امکان وجود رودخانه فصلی در آن وجود دارد، خودداری کنند و مراقب فرزندان خود باشند.

انتهای پیام/

نظر شما