شناسهٔ خبر: 18620876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون ‌استاندار چهارمحال و بختیاری:

امیدواریم در انتخابات پیش‌رو ‌شاهد حضور حداکثری مردم باشیم‌

R41350/P1377/S6,54/CT11

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات در دوره قبل با حضور حداکثری مردم و در امنیت کامل برگزار شد و امیدواریم در انتخابات پیش‌رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، ظهر امروز در آیینی با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان استانداری مصطفی محسن‌پور به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری معارفه و منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به برگزاری با شکوه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، اظهار داشت: انتخابات در دوره قبل با حضور حداکثری مردم و در امنیت کامل برگزار شد و امیدواریم در انتخابات پیش‌رو نیز شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

وی افزود: در دوره‌های قبل بحث تقسیمات کشوری با جدیت در استان پیگیری شده که البته رسیدگی به این موضوع در دستور کار مدیرکل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به سابقه کاری مصطفی محسن‌پور، بیان کرد: هم‌اکنون از مجموع 34 بخشدار و فرماندار استان 31 نفر از مجموعه وزارت کشور و استانداری هستند و این مسئله می‌تواند راهی برای پیشرفت کاری کارکنان این مجموعه باشد.

به گزارش تسنیم، مصطفی محسن‌پور 27 سال سابقه کاری در مجموعه وزارت کشور دارد و پیش از این به عنوان مسئول کارگزینی استانداری، بخشدار شهر فرخ‌شهر و معاون فرماندار شهرکرد مشغول به خدمت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما