شناسهٔ خبر: 18620861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارشناس هواشناسی اصفهان مطرح کرد

احتمال بارش پراکنده از اواخر امروز در استان اصفهان

R41346/P1377/S6,51/CT1

کارشناس اداره ‌‌کل هواشناسی اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار ضعیف از روی استان است و بر این اساس امروز احتمال بارش پراکنده در مناطق مختلف پیش بینی می‏شود.

صاحب‌خبر -

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهاناظهار داشت: وضع جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از بعدازظهر و اواخر وقت جمعه افزایش ابر و بارش و وزش باد شدید در استان پیش‌بینی می‌شود، افزود: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس اداره‌‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه وضع جوی امروز در اصفهان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد در اواخر وقت با بارش پراکنده همراه است، گفت: فردا جمعه 11 فروردین آسمان اصفهان کمی ابری به تدریج افزایش ابرگاهی وزش باد شدید و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌‏شود.

وی دمای هوای اصفهان را در گرم‌ترین ساعات 23 و در سردترین ساعات 11 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی کرد و گفت: در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان هم دمای هوا 17 درجه سانتی گراد و وضع فعلی هوای این منطقه کمی ابری است.

جعفری افزود: هم‌اکنون فریدونشهر و خوانسار با دمای 9 درجه و آسمان هایی نیمه ابری و ابری سردترین شهرها و خوروبیابانک با دمای 19 درجه گرمترین شهر استان است.

انتهای پیام/

نظر شما