شناسهٔ خبر: 18620752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

بقاع متبرکه قزوین پذیرای گردشگران در روز طبیعت

قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: بقاع متبرکه و امامزادگان استان در روز ۱۳ فروردین میزبان گردشگران و زائران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در این باره اظهار کرد: در ایام نوروز با اجرای طرح آرامش بهاری برنامه‌های متعددی در بخش‌های مختلف در بقاع متبرکه و شاخص استان قزوین در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها در ایام نوروز برگزاری روز طبیعت در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه استان است چراکه گردشگران و زائرانی در این روز بقاع متبرکه و امامزادگان را انتخاب کرده و در واقع روز ۱۳ فروردین را در جوار این مکان‌های زیارتی طی می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته زائران و گردشگران در این روز می‌توانند علاوه بر استفاده از طبیعت زیبای اطراف بقاع متبرکه از برنامه‌های مختلفی که در جوار امامزادگان اجرا می‌شود استفاده کنند زیرا با توجه به اجرای طرح آرامش بهاری برنامه‌هایی نظیر خیمه‌های معرفت، غرفه‌های مشاوره، نمایشگاه عفاف و حجاب، غرفه نقاشی بکش جایزه بگیر و غیره در جوار امامزادگان در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اسکان زائران و گردشگرانی از استان‌های مختلف در جوار امامزادگان و همچنین حضور برخی در روز طبیعت در بقاع متبرکه استان امیدواریم برنامه‌های فرهنگی خوبی را به هموطنان عزیز ارائه کنیم.

عادل یادآور شد: همه ما می‌کوشیم تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بقاع متبرکه را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم که امیدواریم با تلاش همه همکاران منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش محقق شود.

نظر شما