شناسهٔ خبر: 18620527 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری انتخابات در یک هزار و 103 شهر و روستای استان اردبیل

رئیس هیأت عالی نظارت استان اردبیل گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان اردبیل در 1064 روستا و 39 شهر برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی افزود: در راستای قانونمند برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها جلسات توجیهی و همایش های لازم انجام شده و آموزش های کافی در خصوص ضوابط و مقررات مربوط به ناظران انتخابات ارایه شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها بر عهده هیأت عالی نظارت بر انتخابات استان است که از طرف مجلس شورای اسلامی تعیین می شود و 3 نفر از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی استان اعضای اصلی هیأت نظارت بر انتخابات استان را تشکیل می دهند.

کریمی گفت: تعداد 65 نفر بعنوان هیأت های نظارت از افراد متعهد که در حفظ آرای مردم امین هستند به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه تایید صلاحیت کاندیداها پس از استعلام های انجام شده از مراجع چهارگانه در هیأت عالی نظارت بر انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن طبق برنامه زمانبندی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما