شناسهٔ خبر: 18617563 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی

گروه اجتماعی: حجت الاسلام اشجری جمهوری اسلامی ایران را پیشاهنگ و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی دانست و اضافه کرد: جمهوری اسلامی با طلایه‌داری نهضت بیداری اسلامی، جبهه نفرت و بیزاری از سیاست‌های شیطانی آمریکایی و صهیونیستی را تقویت کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به فرارسیدن یوم الله 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: 12 فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و روز تجلی مشارکت و همدلی مردم ایران در تعیین سرنوشت خود است.

وی همه‌پرسی 12 فروردین سال 58 را سرنوشت‌سازترین رخداد تاریخ ایران زمین دانست که با رای «آری» مردم به «جمهوری اسلامی» و با خون بهترین فرزندان میهن به ثمر نشست و تثبیت شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در یوم الله 12 فروردین نظام مبتنی بر ولایت ‌فقیه و مردم سالاری دینی با رای 98.2 درصدی ملت مسلمان ایران و با الهام از قوانین و تعالیم نجات‌بخش الهی به عنوان الگویی مترقی و نسخه‌ای نجات‌بخش به جوامع و ملل جهان معرفی شد، افزود: جمهوری اسلامی با مقبولیت و نفوذ معنوی خود، روح مجاهدت و استقلال‌طلبی را در کالبد ملت‌های ستم‌دیده دنیا دمید.

این مقام مسئول با بیان اینکه 12 فروردین نخستین روز حکومت الله و تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» است، گفت: تشکیل جمهوری اسلامی نه تنها استقلال و آزادی را برای مردم ایران به ارمغان آورد بلکه نور امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان تاباند و نگاه آزادی‌خواهان جهان را به اسلام ناب محمدی(ص) معطوف ساخت.

حجت الاسلام اشجری جمهوری اسلامی ایران را پیشاهنگ و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی دانست و اضافه کرد: جمهوری اسلامی با طلایه‌داری نهضت بیداری اسلامی، جبهه نفرت و بیزاری از سیاست‌های شیطانی و تفرقه‌افکنانه آمریکایی و صهیونیستی را تقویت کرد و با طرح گفتمان اسلامی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی در کشورهای منطقه به ویژه در فلسطین، لبنان، عراق، سوریه، یمن، بحرین و... لرزه بر پیکره امپراتوری رو به افول مستبدان و مستکبران جهان وارد نمود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: ایران بزرگ در دهه چهارم حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی با عبور موفقیت‌آمیز از گردنه‌های سخت و پرمخاطره توطئه‌ها، دسیسه‌ها و خنثی‌سازی نقشه‌های شیطانی دشمنان و شکست سناریوهای تهدید، ترور، تجاوز، تحریم و تلاش برای ایجاد شکاف بین ملت و مسئولان، اقتدار امروز خود را مدیون عنایت حضرت ولی‌عصر(عج)، هدایت‌های پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و رهبری حکیمانۀ خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است.

وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران با حماسه‌آفرینی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال گذشته نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام را نقش برآب کردند، یادآور شد: بی شک ملت ایران با حضور گسترده و آگاهانه خود در دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز اردیبهشت ماه سال‌ جاری فصل نوینی از افتخار و سرافرازی را در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد.

حجت الاسلام اشجری از همه خدمتگزاران صدیق نظام و ملت آزاده ایران دعوت کرد تا با عزمی راسخ و روحیه‌ای جهادی و خستگی‌ناپذیر با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های پیشرفت، عدالت و تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال» تلاشی مجدانه داشته باشند تا زمینه بهره‌مندی عموم مردم از امکانات عادلانه اقتصادی فراهم شود.

نظر شما