شناسهٔ خبر: 18617172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رکورد تک‌تیراندازان یمنی؛ هلاکت 22 مزدور سعودی در کمتر از یک ماه!/ "عسیر" عربستان، جولان‌گاه موشک‌های گراد مقاومت شد + تصاویر

رزمندگان مقاومت یمن طی ساعات گذشته موفق شدند حملات قاطعانه‌ای را علیه مواضع سعودی‌ها انجام دهند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رزمندگان مقاومت یمن طی ساعات گذشته موفق شدند پاسخ‌های موشکی قاطعانه‌ای را به تجاوزات رژیم آل‌سعود علیه ملت بی‌دفاع یمن دهند.

در ادامه تک‌تیراندازان یمنی هم با نفوذ به مناطق حضور نظامیان عربستانی در نواحی مختلف، شمار زیادی از مزدوران سعودی را به‌هلاکت رساندند.

*باریکه "عسیر" عربستان، جولان‌گاه موشک‌های گراد مقاومت یمن شد

رکورد تک‌تیراندازان مقاومت یمن؛ هلاکت 22 مزدور سعودی در یک روز!/

توان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مرکز تجمع نظامیان سعودی را در نوار "عسیر" عربستان، به‌وسیله شلیک تعدادی از موشک‌های گراد هدف قرار داد.

این حمله موشکی رزمندگان مقاومت یمن که در ورودی علب صورت گرفت، شماری از مزدوران سعودی را به‌هلاکت رساند. در همین رابطه، توپخانه ارتش یمن مواضع سعودی‌ها را در شرق "الربوعة" نیز بمباران کرد.

*رکورد تک‌تیراندازان مقاومت یمن؛ هلاکت 22 مزدور سعودی در یک روز!

رکورد تک‌تیراندازان مقاومت یمن؛ هلاکت 22 مزدور سعودی در یک روز!/

یکی از تک‌تیراندازان وابسته به ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانست 5 نفر از سربازان رژیم سعودی را در موقعیت "الفریضة" جیزان هدف قرار دهد.

در حمله دیگر تک‌تیراندازان یمنی طی روز گذشته نیز، یک سرباز عربستانی در مجاورت منطقه "الدفینة" جیزان زخمی شده بود.

لازم به‌ذکر است تعداد کل نظامیان سعودی که به‌دست رزمندگان تک‌تیرانداز یمنی در منطقه جیزان طی ماه مارس جاری هلاکت یافته‌اند به 22 نفر می‌رسد.

*خسارات سنگین ارتش عربستان در مناطق سه‌گانه «جوف، تعز و مارب»

رکورد تک‌تیراندازان مقاومت یمن؛ هلاکت 22 مزدور سعودی در یک روز!/

به‌دنبال عملیات نظامی نیروهای یمنی در مناطق "جوف، تعز و مارب"، نظامیان ارتش عربستان متحمل خسارات سنگینی شدند به‌گونه‌ای که در حملات امروز 7 تن از مزدوران سعودی- ٱمریکایی به‌هلاکت رسیدند.

به‌نقل از خبرگزاری المسیره، 3 تن از مزدوران دشمن سعودی در مناطق "المتون و المصلوب" استان جوف کشته شدند و هم‌زمان با این رویداد نیز یکی دیگر از نظامیان ارتش عربستان به‌دست تک‌تیراندازان یمنی در "وادي صالة" شهر تعز به‌هلاکت رسید.

رکورد تک‌تیراندازان مقاومت یمن؛ هلاکت 22 مزدور سعودی در یک روز!/

با بمباران استحکامات دفاعی عربستان در نواحی "جبل و ثبات" وادی نملة در استان مارب، 2 تن دیگر از مزدوران سعودی- آمریکایی نیز به‌هلاکت رسیدند.

طی روز گذشته نیز یگان موشکی رزمندگان مقاومت یمن توانست با استفاده از موشک‌های کاتیوشا، مقر تجمع نیروهای آل‌سعود را در "تبة فاطم" از توابع «حریب القرامیش» مارب را هدف قرار دهد.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

نظر شما