شناسهٔ خبر: 18616788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

نبرد نمایندگان فوتبال مازندران با مرکزنشینان

ایرنا

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارایرنا، امتیاز نزدیک این چهار تیم با یکدیگر و رقابت های شدیدی که در میانه جدول رقابت های لیگ دسته یک ، بین 8 تیم اول به دلیل فاصله امتیازی اندک تیم ها با صدر جدول که به کمتر از انگشتان 2 دست می رسد، باعث شده تا بازی هفته بیست و نهم برای میان جدولی ها از حساسیت زیادی برخوردار باشد.
برد و باخت هر یک از این تیم ها در این هفته می تواند شانسشان را برای ماندن در کورس تیم های صعودکننده به لیگ برتر بیش از گذشته کمرنگ کند.
تیم نساجی قائمشهر که از27 بازی گذشته ( بدون احتساب بازی نیمه تمام شهرآورد) با 42 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد ، فردا میزبان تیم بادران تهران است که با 42 امتیاز و تفاضل گل بهتردررده ششم قرار دارد.
خونه به خونه بابل که از 27 بازی گذشته ( با نقض حکم 3 بر صفر دیدار شهرآورد) با 41 امتیازدر رده هشتم قرار دارد و فردا دهم فروردین میهمان تیم اکسین البرز 40 امتیازی است که در رده 9 جدول قرار دارد.
*
8 نساجی قائمشهر
اگرچه محرومیت تیم نساجی قائمشهر از تماشاگر در بازی خانگی هفته بیست و نهم با حکم کمیته انضباطی به دلیل حواشی دیدار با ملوان انزلی در قائمشهر ، بازی دشوار خانگی است ، ولی بازگشت
' محمد عباسزاده ' آقا گل لیگ یک پس از 2 جلسه محرومیت به ترکیب اصلی می تواند کفه ترازو را به نفع قائمشهری های بدون تماشاگر تغییر دهد.
سرمربی نساجی قائمشهر گفت که بازی هفته های آخر برای تیم های میان جدولی حکم فینال را دارد و ما نیز با این رویکرد در زمین حاضر می شویم که بتوانیم بادران را در قائمشهر شکست دهیم.
حسین مسگر ساروی افزود : تمام توان خود را به کار می گیریم تا بتوانیم با کسب 3 امتیاز خودمان را به رده بالاترجدول بکشانیم و همچنان درکورس تیم های مدعی صعود به لیگ برتر قرار داشته باشیم.
** خونه به خونه بابل
خونه به خونه در حالی هفته بیست و نهم به دیدار اکسین البرز می رود که با به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی سرمربی مستعفی تیم لیگ برتری ذوب آهن اصفهان ، تحول شگرفی را شاهد بود به گونه ای که توانست با برد پی درپی خود را تا رده 9 جدول بالا بکشد.
اگر چه نمی توان شانس صعود به لیگ برتر را برای اکسین البرز به اندازه تیم خونه به خونه بابل که از قضا این تیم نیز با آوردن نادردست نشان سرمربی سابق تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان و اخراج چند بازیکن مسن توانست چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کند، قائل شد، ولی پیش بینی می شود این تیم مازنی در برابر اکسین در کرج بازی راحتی نداشته باشد.
برد خونه به خونه در بازی برابر اکسین البرز در کرج و کسب سه امتیاز می تواند این تیم مازنی را یکی دو پله در جدول بالا بکشد و شانس صعود را به لیگ برتر برای این تیم افزایش دهد.
سرمربی خونه به خونه بابل گفت که بازی در برابر اکسین البرز در کرج دیدار سختی برای ما خواهد بود، ولی ما باید با کسب 3 امتیاز به بابل برگردیم.
نادردست نشان افزود : برد در خانه حریف برای خونه به خونه حیاتی است و ما باید با کسب امتیاز کامل شانس خود را برای صعود به لیگ برتر بیشتر کنیم و این روحیه برد در کل مجموع تیم وجود دارد.
وی ابراز امیدواری کرد تا با بازی منطقی بازیکنانش بتوانند 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنند.
لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان 18 تیمی است که 2 تیم از بالای جدول به لیگ برتر و 2 تیم پایین جدولی نیز به دسته پایین تر صعود می کنند.
هم اکنون سپیدرود رشت با 51 امتیاز در صدر جدول و گل گهر سیرجان با 50 امتیاز در رده دوم قرار دارد و از تیم های شانس اول صعود به لیگ برتر هستند.
پارس جم، ملوان انزلی و مسک کرمان به ترتیب 48، 47 و 45 امتیاز دیگر تیم های تعقیب کننده بالا جدولی هستند.
گزارشگر : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

برچسب‌ها:

نظر شما